خبرهای داغ:
مثبت سوژه/ به همت بسیج ورزشکاران فارس برگزار شد:

برگزاری اولین دوره توانمندسازی مربیان ورزشی جنوب کشور با حضور بیش از ۲۵۰ مربی

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس گفت: برای اولین بار دوره توانمندسازی ۲۵۰ مربی را به میزبانی فارس در جنوب کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۵۶۲۳
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲

شکرالله مسکویی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز، با بیان اینکه این سازمان یکی از اقشار تخصصی بسیج است، اظهار داشت: توانمندسازی مربیان یکی از ماموریت‌های این سازمان است که در سال گذشته برای اولین بار با همکاری سازمان ورزش و جوانان استان و فرهنگی وزارت ورزش و جوانان کشور، دوره توانمندسازی 250 مربی را به میزبانی فارس در جنوب کشور را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه در مرحله استانی هم 20 نفر از واجد شرایط برای مدرسان حوزه فرهنگی استان در راستای متولیان ورزش شکل گرفته و این فضا در حال گسترش است، تصریح کرد: یکی از اهداف بسیج ورزشکاران، تجلیل از ورزشکاران است و با توجه به فعالیت‌های شکل گرفته در این زمینه، تعدادی از ورزشکاران نخبه که در برنامه‌های فرهنگی پیشگام بودند شناسایی کنیم.

مسکویی با بیان اینکه شش ورزشکار قهرمان و مربیانی داریم که مثلا در مصاف با حریف صهیونیستی حاضر به مبارزه نشدند، ادامه داد: در حوزه اقتدار و پیشرفت هم با برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و اردوهای جهادی و پیشرفت و آبادانی با همکاری اداره ورزش و جوانان شکل گرفته که براین هستیم که کنگره ملی شهدای فارس، منجر به خروجی حضور همه ورزشکاران استان در اردوها شود.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه در بحث رسم جوانمردی فعالیتی شکل گرفت و در ادامه، از قهرمانان و مادران آنان با عنوان "روایت حبیب" و "مادران قهرمان پرور" تجلیل شد.

وی با بیان اینکه تاکنون از 8قهرمان استانی که مدال خود را به شهدا تقدیم کردند، تجلیل کردیم، افزود: در طرح "هم نفس قهرمان" در فرزند پروری هم به جامعه ورزشی هویت بخشی کردیم و مثال این طرح، حضور خانم ساره جوانمردی با فرزند خردسالش بر روی سکوی قهرمانی است.

مسکویی گفت: در همین راستا 4خانواده ورزشکار استانی به تهران اعزام شدند که این برنامه به صورت متمرکز برگزار شد و یکی از این گزینه‌ها، اولین زوجی بودند که در این برنامه شرکت کردند و پس از آن صاحب یک فرزند دختر شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار