خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

هادی کرمی حافظ برتر قرآن در ماماهان فامنین

همدان-هادی کرمی پسر جوان ماماهان شهرستان فامنین با علاقه فراوانی که به یادگیری قرآن کریم داشت در 15 سالگی موفق به حفظ کل قرآن کریم شد.
کد خبر: ۹۶۱۵۶۶۴
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱
هادی کرمی حافظ برتر قرآن در ماماهان فامنین

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هادی کرمی متولد ۹ آبان ماه ۱۳۸۶در خانواده‌ای مذهبی در ماماهان شهرستان فامنین است؛ کودکی خود را همراه با همسن و سال‌هایش در پایگاه و مساجد می‌گذارند تا در پایگاه امام علی(ع) ماماهان باشرکت در کلاس‌‌های صالحین به قرائت قرآن کریم علاقه نشان داد و شروع به یادگیری کرد و در سن ۱۵سالگی به عنوان حافظ برتر قرآن کریم معرفی شد.

وی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: در آن دوران ارتباط خوبی با قرآن گرفتم و چون همزمان با آغاز مدارس بود و قرآن هم یکی از دروس اصلی دوران ابتدایی بود شروع به یادگیری در همان مقطع ابتدایی کردم.

این حافظ قراآن کریم افزود: در مدارس رضایت کامل از آموزش و یادگیری نداشتم و در همان زمان با آقای روشنی که از قاریان ممتاز شهرستان بود، آشنا شدم که ایشان مسئول فرهنگی کمیته امداد شهرستان فامنین بود.

وی گفت: آموزش قرآن کریم را به صورت حرفه‌ای نزد آقای روشنی شروع کردم و ایشان با صبر و حوصله زیادی که داشت در یادگیری قرآن کریم، از هیچ کاری برای من دریغ نکرد و هر روز نزد ایشان به آموزش می‌پرداختم.

کرمی گفت: آقای روشنی با شناختی که از موسسه‌های قرآنی داشت مرا در سال۱۴۰۰ به موسسه بیت الاحزان در بروجرد معرفی کرد و من یک سال تمام در آن موسسه مشغول به حفظ و یادگیری قرآن کریم بودم.

وی ادامه داد: با تلاش‌های فراوان آقای روشنی و خانواده در سال ۱۴۰۱ موفق به حفظ کامل قرآن کریم شدم و هم اینک در پایگاه امام علی (ع) ماماهان به نوجوانان و جوانان آموزش می‌دهم.

خبرنگار: محمدمهدی اسکندری

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار