خبرهای داغ:

مراسم عزای حسینی در هفتمین روز شهادت در سرخه برپا شد

عضو هیئت امناء مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی مراسم عزاداری و روضه خوانی حسینی همراه با دسته روز در هفتمین روز شهادت امام شهیدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۵۷۴۹
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه دوم ماه محرم، مراسم عزاداری حسینی هرشب با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) و حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) در مسجد جمعه سرخه برگزار می شود.

این مراسم با سخنران و اجرای روضه مصور با حضور حجت الاسلام و المسلمین دلآرام  و قرائت زیارت عاشورا همراه بود و در پایان از عزاداران با اطعام حسینی پذیرایی می شود.

همچنین ویژه برنامه هفتمین روز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش در مسجد امام حسن مجتبی(ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال عضو هیئت امناء این مسجد در حاشیه مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم عزاداری حسینی از ابتدای دهه اول محرم برپا و در دهه دوم نیز همراه با روضه خوانی در جمع عزاداران برگزار می شود.

او افزود: همزمان با هفتمین روز شهادت امام حسین (ع) مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احسانی و مداحی محمد امین جمال همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد و مجمع امام حسن مجتبی (علیه السلام) سرخه برگزار و در پایان از عزاداران به صرف اطعام پذیرایی شد.

عضو هیئت امناء مسجد امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: همچنین مراسم دسته روی زنجیرزنی و سینه زنی در هفتمین روز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش  با حضور زنجیرزنان محله برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار