مدیر قرارگاه مهارت آموزی سپاه امام رضا (ع):

مهارت آموزی سربازان متناسب با نیاز‌های استان برگزار می‌ شود

مدیر قرارگاه مهارت آموزی شهید کاوه سپاه امام رضا (ع) گفت: دوره‌ های مهارت آموزی سربازان این سپاه متناسب با نیازهای روز استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۶۱۶۰۰۲
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵

 مثبت سوژه // دوره‌های مهارت آموزی سربازان متناسب با نیاز‌های استان برگزار می‌ شود

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهدمقدس، سرهنگ دوم پاسدار حمید راه نشین مدیر قرارگاه مهارت آموزی شهید کاوه سپاه امام رضا (ع) خدمت سربازی را فرصتی مغتنم برای کسب مهارت جوانان جهت اشتغال و حضور موفق در جامعه عنوان کرد و گفت: موضوع مهارت آموزی سربازان وظیفه از جمله برنامه های شاخصی است که توسط ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص سربازان وظیفه برنامه ریزی و اجرا می گردد.

وی افزود: توجه به مهارت آموزی سربازان وظیفه یک اولویت مهم و موثر در راستای توانمند سازی جوانان در حوزه های فردی و اجتماعی است و این امر به عنوان یک موضوع اصلی مبنای برنامه ریزی در حوزه آموزش سربازان وظیفه محسوب می شود و این فرایند با قوت پیگیری می شود.

مدیر قرارگاه مهارت آموزی شهید کاوه سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه سربازان پس از پایان دوره مهارت آموزی و سربازی می‌ توانند تسهیلاتی را برای اشتغال دریافت کنند، گفت: سربازان پس از گذراندن برخی دوره‌ های مهارت آموزی که مرتبط با نیاز‌های روز استان است به بازار جهت اشتغال و راه اندازی کسب و کار معرفی می شوند.

 خبر/ حمیدرضا ربانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار