خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

حاصل تلاش‌های مربی صالحین فامنینی ۵ طلبه و ۱۳ معلم و داروساز

همدان-فعال فرهنگی که باحضور در مدارس راهنمایی و دبیرستان روستا و شهرستان فامنین و تشکیل حلقات صالحین برای نوجوانان، بعد از پنج سال خروجی این حلقات را پنج طلبه و ۱۳ معلم و داروساز و ورود به دانشگاه عنوان می‌کند.
کد خبر: ۹۶۱۶۰۱۰
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹

حاصل تلاش‌های مربی صالحین مدارس فامنین ۵ طلبه و ۱۳ معلم و داروساز

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نرگس کریمی کارشناسی ارشد، سطح ۳ حوزه علمیه است که ۲۱ سال معاونت فرهنگی حوزه علمیه و تدریس را بر عهده دارد، وی از سال ۱۳۷۸ به عضویت بسیجی درآمد و در حال حاضر ۲۱ سال است که مربی عقیدتی سیاسی و بصیرتی و حفاظت است و به عنوان نخبه فرهنگی وهادی سیاسی برگزیده استانی شد.

همچنین وی به عنوان سرگروه نمونه و پایگاه اسوه و مربی نمونه شهرستانی و استانی معرفی شد و معاون فرهنگی منتخب کشوری شد و به عنوان نخبه فرهنگی استانی در جشنواره منادیان فرهنگ بسیج انتخاب شد.

نرگس کریمی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: از سال ۱۳۸۳ شروع فعالیت‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی در روستا‌ها و شهرستان شدم از جمله برگزاری حلقه صالحین، کلاس‌های احکام و تفسیر، روخوانی قرآن، سبک زندگی و... و با عنایات خداوند متعال شروع به فعالیت جهادی در شهرستان فامنین، کبودراهنگ و قهاوند با گروهی از طلاب شدم.

وی با بیان اینکه توفیق اعزام با گروه جهادی دانشجویی را نیز داشتم، از سال ۱۳۸۳ تا ۱۴۰۳ و همچنان ادامه دارد، گفت: به عنوان ناظر مسئول شورای نگهبان و چندین سال به عنوان مسئول کتابخانه روستای نگارخاتون فعالیت داشتم و ۱۲ سال نیز به عنوان مربی آموزش خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت کردم.

 این فعال فرهنگی گفت: از سال ۱۳۸۹ با حضور در مدارس راهنمایی و دبیرستان روستا و شهرستان فامنین موفق به تشکیل حلقات صالحین برای نوجوانان شدم که بعد از پنج سال خروجی این حلقات پنج طلبه و ۱۳ معلم و داروساز و ورود به دانشگاه است.

وی تصریح کرد: در زمینه تدریس در حوزه علمیه مجوز تدریس درس‌های اخلاق گرایش حقوق و سیاست، زن در اسلام، صحیف سجادیه و نهج البلاغه، تاریخ اسلام و فن خطابه و روش سخنرانی را دارم و به مدت ۲۱ سال سابقه تدریس و تبلیغ و همکاری با حوزه علمیه و توفیق خدمت در این مکان معنوی را دارم.

کریمی عنوان کرد: در حال حاضر مسئول گروه جهادی ثامن الحجج و الزهرا (س) هستم که تاکنون علاوه بر روستا‌ها و شهرستان فامنین در شهرستان‌های قهاوند و کبودراهنگ هم فعالیت بوده است.

خبرنگار: کریمی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار