مثبت سوژه؛

کار جهادی به صورت گروهی مثل نماز جماعت است

گروه جهادی شهید رحمت الله شریف پیران با 195 نفر عضو در سطح شهرستان لردگان و فلارد خدمات جهادی در زمینه زنگ آمیزی منازل و مدارس انجام می دهد.
کد خبر: ۹۶۱۶۰۴۱
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امرالله شریف پیران مسئول گروه جهادی شهید رحمت الله شریف پیران گفت : 16 سال به صورت انفرادی فعالیت های جهادی در زمینه رنگ آمیزی منازل نیازمندان و مدارس انجام دادم و از سال 1400 با راه اندازی گروه جهادی این فعالیت را به صورت گروهی انجام می دهیم.

شریف پیران افزود: کار جهادی به صورت گروهی مثل اقامه نماز به جماعت است  و پیشرفت کار و کیفیت انجام کار خیلی بهتر است و میتوان نیازمندان بیشتری را خدمات رسانی نمود.

وی ادامه داد : کار جهادی و انقلابی به پیشرفت کشور کمک زیادی می کند و از همین رو گروه جهادی شهید رحمت الله شریف پیران  با 195 نفر عضو در سطح شهرستان لردگان و فلارد خدمات جهادی در زمینه زنگ آمیزی منازل و مدارس انجام می دهد.

مسئول گروه جهادی شهید رحمت الله شریف پیران اضافه کرد: از سال 1400 که گروه جهادی کار خود را به صورت گروهی شروع کرد 32 مدرسه که شرایط نامطلوبی داشتند ترمیم ، بتونه کاری و رنگ آمیزی شد. تعداد 40 سقف خانه نیازمند که شرایط خوبی نداشت ایزوگام شد و همچنین تعداد 4600 پک لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق محروم اهدا گردید.

شریفی ادامه داد: در زمینه ی آموزش های علمی و دینی گروه جهادی ضمن هماهنگی با اساتید علمی اقدام به برگزاری کلاس های تقویتی ریاضی ، زبان انگلیسی  و علوم مقطع راهنمایی و دبیرستان در مناطق محروم نمود و همچنین جهت تقویت بینش اعتقادی و معنوی  کلاس های آموزش قرآن  و احکام نیز برگزار می کند.

وی اظهار داشت : پخت غذای نذری در مناسبت های مختلف و توزیع بین زوار امامزاده جعفر علیه السلام در روستای پیران ، تهیه لباس شب عید برای تعدادی از نیازمندان ، فضاسازی آستان امامزاده جعفر علیه السلام و ... از دیگر فعالیت های گروه جهادی شهید رحمت الله شریف پیران می باشد.

جهاد ادامه دارد ...

ارسال نظرات
آخرین اخبار