خبرهای داغ:
جانشین فراجا؛

آمادگی کامل پلیس برای اجرای مراسم اربعین حسینی/دارنده سلاح غیرمجاز باید احساس ناامنی کند

آمادگی کامل پلیس برای اجرای مراسم اربعین حسینی/دارنده سلاح غیرمجاز باید احساس ناامنی کند
سردار رضایی گفت: خوشبختانه هماهنگی خوبی نیز با پلیس و مرزبانی عراق در خصوص مراسم اربعین حسینی صورت گرفته و توصیه می‌کنیم کسانی که با خودروهای جمعی به این سفر معنوی مبادرت می کنند، بلیت رفت و برگشت خود را از پیش تهیه کنند تا شاهد ازدحام و ترافیک در مسیرهای ارتباطی، به ویژه در مرزها نباشیم.
کد خبر: ۹۶۱۶۰۶۱
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار قاسم رضایی صبح امروز در مراسم صبحگاه فرماندهی انتظامی استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما مشتاقانه منتظر رسیدن مراسم اربعین حسینی(ع) هستیم، به هرحال این را می‌دانیم که خادمی برای زائران حسینی چه برکات فراوانی دارد، امسال هماهنگی های بیشتری صورت گرفته تا مسایل مربوط به گذرنامه زائران را با اعتباربخشی بیشتری پیگیری نماییم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه هماهنگی خوبی نیز با پلیس و مرزبانی عراق در خصوص مراسم اربعین حسینی صورت گرفته و توصیه می‌کنیم کسانی که با خودروهای جمعی به این سفر معنوی مبادرت می کنند، بلیت رفت و برگشت خود را از پیش تهیه کنند تا شاهد ازدحام و ترافیک در مسیرهای ارتباطی، به ویژه در مرزها نباشیم.

دارنده سلاح غیرمجاز باید احساس ناامنی کند

سردار رضایی در ادامه با بیان اینکه برخورد و مقابله با دارندگان سلاح باید هدفمند دنبال شود تا به نحو مقتضی نسبت به جمع آوری آن اقدام صورت بگیرد، تصریح کرد: به کارگیری غیرمجاز سلاح، خسارت های غیرقابل جبرانی به جامعه تحمیل می کند، کسی که سلاح غیرمجاز دارد باید احساس ناامنی کند.

این مسوول انتظامی تصریح کرد: اقدامات سلبی در حوزه حمل سلاح غیرمجاز برعهده عوامل انتظامی است، اما قانون و محور فرهنگ سازی به عنوان راهکار ایجابی برعهده رسانه ها بوده و باید در این حوزه نقش فعالی داشته باشند.

خریدن ملک و اتومبیل برای اتباع غیرمجاز جرم است

جانشین فراجا به مساله اتباع غیرمجاز پرداخت و تصریح کرد: اتباع بیگانه در هر کشوری یک تهدید محسوب می‌شود و اینکه کسی بدون مجوز از مرزهای کشوری عبور کند، جرم بوده و قابل پیگرد قانونی است، این روزها متاسفانه اتباع غیرمجازی داریم که بدون مدارک شناسایی هستند و باید به کشور خودشان بازگردند.

سردار رضایی ادامه داد: کارفرمایانی که از اتباع غیرمجاز به کارگیری می‌کنند، عمل مجرمانه انجام داده و باید در برابر قانون پاسخگو باشد، همچنین هموطنانی داریم که با نام خودشان برای این افراد خانه و اتومبیل خریداری می‌کنند که این اقدام نیز جرم محسوب می شود.

وی ادامه داد: وظیفه تمامی پلیس‌های جهان این است که اتباع غیرمجاز را شناسایی کرده و به کشور خود بازگردانند، پلیس جمهوری اسلامی ایران نیز از این قاعده مثتنی نبوده و در این مسیر اهتمام ویژه‌ای دارد.

سردار رضایی بیان کرد: اگرچه ما در مرزهای خود با پدیده ورود مواد مخدر و قاچاق کالا نیز روبرو هستیم، اما در تمامی این نقاط علاوه بر ایجاد بستر امنیتی مناسب، برای هر رویدادی و تحت هر شریطی آمادگی لازم را داریم.

عملکرد انتظامی قزوین چشمگیر و قابل توجه است

جانشین فراجا در ادامه به عملکرد مسایل انتظامی استان قزوین پرداخت و گفت: مجموعه انتظامی استان قزوین در حوزه های مختلف از جمله برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوری معتادان متجاهر و برنامه های جدی برای پیشگیری از وقوع سرقت بسیار خوب عمل کرده و کارنامه مثبتی از خود برجای گذاشته است.

سردار رضایی یادآور شد: قزوین جزو استان‌های انقلابی است که حافظان دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند، امروز همکاران فراجا در کنار مردم حضور دارند و در تمامی مراسم‌ها با همدلی به برقراری نظم و آرامش اقدام می کنند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار