خبرهای داغ:

آئین تودیع و معارفه جاشین سپاه باغملک برگزار شد

با حضور سردار فلاحی ، مسئولین ادارات ، بسیجیان و خانواده های معظم شهدا مراسم تودیع و معارفه جانشین سپاه باغملک برگزار شد. 
کد خبر: ۹۶۱۶۰۹۱
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک: سرهنگ پاسدار فاضل عارف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغملک ضمن خیر مقدم به حاضرین و سفارش به پاسداران و بسیجیان گفت: اگر ما پاسداریم باید اول خواستار نفس خود باشیم و اگر فرمانده ، سرباز و بسیجی هستیم انتظاری که از ما می رود شاید از دیگران نباشد و کسی که لباس مقدس پاسداری را پوشیده است باید مواظبت و مراقبت کند که شان این لباس و پاسداری حفظ شود و قداستی که سپاه و پاسدار دارد شاید دیگران نداشته باشند.

وی افزود: ما باید قدردان این لباس و این مرام و این راهی که انتخاب کرده ایم باشیم و بدانیم که راه عاقبت بخیری همین است و به گفته مولای متقیان علی بن علی طالب امیرالمومنین علی( ع) که فرمودند برترین فرماندهان و مدیران کسانی هستند که امیر نفس خود باشند و قطعا در بین پاسداران و بسیجیان ما این کنترل بر نفس از دیگران برتر و بالاتر است و ما باید بدانیم که اگر راه موفقیت و عزت ، سعادت و سربلندی می خواهیم راهش در کنترل نفس است ، قدردان این مجاهدت و تلاش باشید.

  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ادامه داد: سرگرد مسلم نوریمیسا یک سال و نیم در کسوت جانشینی زحمت کشیدند و همراه و همگام همه ما بودند و تلاش کردند با توجه به این که صیدون شهرستان شد و سپاهش مستقل شد.

وی بیان کرد: همه ما باید پاسداران باید قدردان و خیرخواه و دلسوز هم باشیم و هدف  برای خدا باشه و اگر برای خدا بود قطعا هیچ نگرانی نیست و اگر برای خدا باشد تا می توانیم خیرخواه همدیگر باشیم. 

 سرهنگ عارف خاطر نشان کرد: سرگرد دانشی نیز از نیروهای  مخلص مومن و انقلابی است و انشا الله با حضور ایشان هم تحولی ایجاد شود که ما انتظار داریم و سایر همکاران نیز کمک کنند.

در پایان این مراسم از زحمات سرگرد مسلم نوری میسا تقدیر و با حکم سردار فرماندهی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان سرگرد موسی دانشی به عنوان جانشین سپاه باغملک انتخاب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار