تخصص گرایی راهی برای افزایش رقابت پذیری در بازار کار

تبریز- معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت تخصص گرایی و نقش آن در توسعه جامعه، گفت: اصل مهم، تخصص گرایی است و باید در جامعه به امور، تخصصی نگاه کنیم.
کد خبر: ۹۶۱۶۱۸۵
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر تقی زاده در اولین دوره آموزشی فن بیان و سخنرانی، اظهار کرد: معاونت فرهنگی و امور جوانان استان با بررسی ظرفیت بالقوه فراگیران تربیت راهنمای خانواده و مدرسین ازدواج و خانواده و اهمیت آموزش های لازم برای خانواده ها توسط این متخصصین، لزوم برگزاری دوره های فن بیان و سخنرانی دیده شد.

وی با بیان اینکه فراگیران تربیت راهنمای خانواده و مدرسین ازدواج و خانواده باید بتوانند به طور موثر و قانع کننده با افراد مختلف ارتباط برقرار کنند، گفت: این مهارت به آنها کمک می کند تا اطلاعات و آموزش های خود را به خوبی به دیگران انتقال دهند و به سوالات و نگرانی های مخاطبان خود پاسخ دهند.

تقی زاده با اشاره به اینکه تسلط بر فن بیان برای فراگیران تربیت راهنمای خانواده و مدرسین ازدواج و خانواده بسیار ضروری است، گفت: دوره های مختلف آموزشی ویژه مدیران مراکز مشاوره، تربیت راهنما ازدواج، مدرسین ازدواج خانواده برگزار کردیم و دوره فن بیان و سخنرانی نیز اولین دوره توانمند سازی برای این گروه است که به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان آذربایجان شرقی با همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز  برگزار می شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه صحبت کردن یک فن هست و گوش دادن چیزی فراتر از آن است، افزود: در گذشته ما دوره هایی را در شهرستان‌های مختلف برگزار می کردیم که مستلزم زمان و هزینه و نیرو بود، به همین جهت با همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز اقدام به برگزاری این جلسات در شهر تبریز کردیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تخصص گرایی و نقش آن در توسعه جامعه، گفت: اصل مهم تخصص گرایی است و باید در جامعه به امور، تخصصی نگاه کنیم، از این رو نیز معاونت فرهنگی و امور جوانان آذربایجان شرقی اقدام به برگزاری دوره های تخصصی در راستای توانمند سازی افراد با استعداد جامعه کرده است.

 اولین دوره آموزشی فن بیان و سخنرانی ویژه توانمندسازی فراگیران تربیت راهنمای خانواده و مدرسین ازدواج و خانواده، به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان آذربایجان شرقی با همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز و با حضور، مهدی سمساری و سید داوود قریشی، از اساتید حوزه فن بیان و زبان بدن در سالن بعثت دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار