مثبت سوژه/ الگو محوری؛

آموزش تخصصی نیروهای بسیج انجام واکسینه بهتر دام ها

تبریز- مسئول گروه جهادی دامپزشکی بناب آموزش تخصصی نیروهای بسیج را موجب انجام واکسینه بهتر دام ها و خدمات رسانی در راستای بهداشت روستائیان و دامداران دانست.
کد خبر: ۹۶۱۶۳۸۵
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲

مسعود گنج پور در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه گروه جهادی بناب هفت نفر است، افزود: با وجود کمبود نیرو  و ادوات خدمت رسان اعم از خودرو با مشارکت و کمک های سپاه ناحیه بناب امداد رسانی و خدمات هر سال بهتر از سال پیش انجام می گیرد.

وی خدمات این گروه را واکسیناسیون رایگان، سمپاشی اماکن دامی بصورت رایگان با همکاری نیروهای بسیج برشمرد و گفت: برگزاری کلاس های ترویجی و آموزشی در قالب جلوگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام و بهداشت و پرورش دام و طیور در مساجد جامع روستاها از دیگر برنامه های گروه جهادی است.

گنج پور به سابقه فعالیت خود در امر دامپزشکی اشاره و بیان کرد: از سال ۹۱ در اداره دامپزشکی شهرستان بناب استخدام شده و از سال ۹۹ نیز به عنوان رئیس این اداره خدمت می کنم و در طی سالیانی که در خدمت اداره بودم همیشه در قالب گروه های جهادی در خدمت مردم و دامداران و دامپروران بوده ام.

وی رسیدگی به روستاهای محروم بویژه عشایر را اولویت خدمات گروه جهادی خود خواند و ادامه اد: این شهرستان دارای ۳۱ واحد روستایی بوده و سعی بر این است که تا پایان سال جاری همه خدمات این اداره برای این واحد ها انجام پذیرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار