خبرهای داغ:

آموزش احکام دینی با بازی های کودکانه در سرخه

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از برپایی کلاس آموزش احکام و مسائل دینی همراه با بازی و نقالی مصور ویژه کودکان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۴۶۸
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم عزاداری دهه دوم ماه محرم الحرام با سخنرانی و اجرای روضه مصور حجت الاسلام و المسلمین دلآرام و قرائت زیارت عاشورا در جمع نمازگزاران و عزاداران حسینی در مسجد جمعه برگزار شد.

فاطمه اسیری از جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در این محله در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با دهه دوم مراسم عزاداری و سوگواری حسینی به مدت هشت شب در مسجد جمعه برپا و در پایان از عزادارن با اطعام حسینی پذیرایی شد.

او افزود: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب سفیران مهر این پایگاه مقاومت با حضور در محدوده های شهری و خیابان ها در قالب تیم دو نفره، امربه معروف به پنج نفر از بانوان و دختران انجام شد.  

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) با اشاره به برپایی محفل قرآن خوانی توسط نوجوانان حلقه کودکان و نوجوانان به نیت فرج آقا امام زمان (عج)، گفت: با اجرای ایده ای جذاب پرسش و پاسخ مسائل دینی ویژه ای کودکان همراه با بازی با هدف بالا بردن سرعت عمل و تمرکز و تقویت همکاری در پایگاه برگزار شد.

اسیری اضافه کرد: پرسش مسائل دینی به صورت صحیح و غلط با توپ های رنگ قرمز و آبی با هدف یادگیری مسایل دینی، ایجاد انگیزه یادگیری با بازی، تربیت دینی، آموزش احکام کودکانه و تقویت تمرکز انجام و با استقبال خوبی همراه بود.

او تصریح کرد: نقالی و تعریف شخصیت حضرت علی اصغر (ع) با تصویر و رنگ آمیزی با هدف شخصیت شناسی و آشنا شدن با یاران امام حسین (ع) از دیگر برنامه های اجرایی در حلقه کودکان شهید مهدوی نژاد در این پایگاه مقاومت بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار