خبرهای داغ:

مراسم بزرگداشت عملیات مرصاد در سرخه برگزار شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) از برپایی مراسم گرامیداشت عملیات غرورآفرین مرصاد و بازخوانی وقایع ویژه خواهران در این پایگاه مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۴۶۹
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با اجرای طرح های تابستانه پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، کلاس حفظ قرآن محیصا با محوریت حفظ جزء سی قرآن کریم ویژه اوقات فراغت کودکان به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) برگزار شد.

طاهره فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه کلاس های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کلاس حفظ قرآن محیصا ویژه کودکان از مدت ها قبل با استقبال خوبی آغاز و همچنان نیز ادامه دارد. این دوره در فصل تابستان نیز در قالب طرح نوجوانه ها برگزار می شود.

او با تاکید بر مسجدمحوری و محله محور بودن برنامه ها افزود: متربیان حلقات صالحین پایگاه حضرت زینب (س) به صورت دسته جمعی و گروهی در مسجد ولی عصر (عج) حضور پیدا کرده و نماز جماعت مغرب و عشاء را در این مسجد اقامه کردند. این برنامه با نشست بصیرتی و سخنرانی سرهنگ مهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با محوریت عملیات غرورآفرین مرصاد همراه بود.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) اضافه کرد: همزمان با فرارسیدن پنجم مردادماه سالروز پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد در مقابل گروه تروریستی منافقین، مراسم بزرگداشت عملیات مرصاد و سردار شهید نوروز علی ایمانی نسب برگزار و با روایت از مرصاد یاد شهدای این عملیات را گرامی داشته و جنایت این گروه تروریستی را بازخوانی کردند .

فیض تصریح کرد: مراسم بزرگداشت عملیات مرصاد با سخنرانی فاطمه پیوندی مربی حلقات صالحین برگزار  و با قرائت زیارت آل یاسین و روضه آقا اباعبدالله الحسین همراه بود.

او خاطرنشان کرد: بازدید نوجوانان و بسیجیان از حوزه علمیه نجیه سرخه با هدف ترغیب افراد جهت تحصیل علوم دینی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار