به همت موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) انجام شد:

طبخ و توزیع ۱۱ هزار پرس غذای گرم در قالب «طرح نذرواره»

زنجان- مسئول موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: طرح نذرواره با مشارکت ۱۵ خیر زنجانی در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان به مناسبت ماه محرم انجام شد، که هزینه بیش از ۴ میلیارد ریالی این احسان را بر عهده داشتند و ۱۱ هزار نفر از زائران و مسافران اطعام شدند.
کد خبر: ۹۶۱۶۵۱۵
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹

طبخ و توزیع ۱۱ هزار پرس غذای گرم در قالب «طرح نذرواره»

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، علی جعفری اظهار داشت: در قالب «طرح نذرواره »طبخ و توزیع۷۲ دیگ غذای نذری حسینی(ع)به همت مرکز نیکوکاری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) انجام شد.

وی با بیان اینکه طبخ و توزیع این غذا در محل امامزاده حضرت سیدابراهیم(ع) زنجان انجام شدگفت: این طرح بزرگ با مشارکت ۱۵ خیر زنجانی انجام شد،که هزینه بیش از ۴ میلیارد ریالی این احسان را بر عهده داشتند و ۱۱ هزار نفر از زائران و مسافران اطعام شدند.

مسئول موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) گفت:ابوالفضل در ادامه بیان کرد: موسسه حضرت ابوالفضل (ع) وابسته به مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ۳ هزار خانوار کم درآمد زنجانی را تحت پوشش حمایتی قرار داده است که ۷۰۰ نفر از این خانوارها تحت پوشش همزمان کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز هستند.

وی گفت : خیران زنجانی حامی این موسسه ثابت کرده اند فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه زنده است و هنوز که هنوز است خیران و نیکوکاران گمنام بسیاری فارغ از حمایت دولتی ، در این شرایط کنونی جامعه با کمک ها بیدریغ خود نیازهای خانواده ها و افراد کم درآمد و کم برخوردار را برطرف می کنند و دغدغه رفع نیازهای اساسی مردم را دارند.

جعفری خاطر نشان کرد: سال قبل یک‌باب نانوایی در محدوده خیابان خیام وقف نیات احسان و نیکوکاری شد و هم اکنون روزانه نیاز ۵۰۰ خانواده را به دریافت نان بصورت رایگان برطرف می کند.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار