خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

کارآفرین همدانی: با پشتکار، تلاش و امید می‌توان پیشرفت کرد

همدان-احمدی کارآفرین همدانی گفت: کارم را با دستگاه‌های کوچک شروع کردم و کم کم توسعه دادم و دستگاه‌ها را کامل کردم و فقط می‌توانم بگویم با پشتکار، تلاش و امید می‌توان پیشرفت کرد.
کد خبر: ۹۶۱۶۵۸۴
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹

مهرداد احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه متولد سال ۱۳۶۶ هستم و کار اولم تاسیسات ساختمانی بود، اظهار کرد: کار فیروزه‌کوبی را دیدم و علاقمند شدم.

وی با بیان اینکه پیگیر کار شدم و بعد برای آموزش به اصفهان رفتم، افزود: از سال ۱۳۹۸ با همکاری آموزشگاه تیراژه کار را آغاز کردم.

این کارآفرین همدانی گفت: در اینجا بانوان برای آموزش دوره می‌بینند و برای ما کار می‌کنند؛ اگر هم خودشان علاق‍ه‌مند باشند کار سفارش می‌دهند.

وی گفت: در حال حاضر در این کارگاه چهار الی پنج نفر کار می‌کنند و در حال حاضر به خاطر خلوت بودن بازار و به خاطر وضعیت مالی مردم یک مقدار بازار ما خلوت است.

احمدی با بیان اینکه با این وضعیت باز به فکر توسعه و ثبت برند و کارهای دیگر هستم، ابراز کرد: تا به حال کار به استان‌های دیگر ارسال نکردم ولی افرادی که مسافر بودند یا برای خود یا برای اقوام در خارج از کشور سفارش دادند.

وی عنوان کرد: برای راه‌اندازی این کارگاه حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کردم؛ اما برای اینکه این کار را راه‌اندازی کنم بسیار پیگیر بودم با اینکه بازار خلوت بود از خودم هزینه کردم.

این کارآفرین همدانی با بیان اینکه طی این مدت فقط صنایع دستی، میراث فرهنگی همدان و آموزشگاه تیراژه خیلی کمکم کردند، گفت: بنده با دستگاه‌های کوچک کار را شروع کردم و کم کم توسعه دادم و دستگاه‌ها را کامل کردم و فقط می‌توانم بگویم با پشتکار، تلاش و امید می‌توان پیشرفت کرد و اینکه انسان منصرف و پشیمان نشود و کار خود را ادامه بدهد و زود خسته نشود این کار درآمد خوبی دارد اگر فروش داشته باشد.

خبرنگار: سعیده کیانپور

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار