خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

از حضور در عرصه بسیج تا موفقیت در ورزش

کد خبر: ۹۶۱۶۶۶۲
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴

حسام کریمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از جوانرود، از حضور خود در عرصه بسیج و موفقیت در مسابقات ورزشی می گوید.

 

لطفاً خودتان را معرفی کنید.

 بنده حسام کریمی هستم، 16 سال دارم ، متولد شهرستان جوانرود و در شهر جوانرود هم ساکن هستم.

 

از چه سالی ورزش را شروع كرديد و مشوق اصلی شما چه كسی بود؟

 من از سال 92 ورزش را در رشته ژیمناستیک شروع کردم و بعداً به کونگ فو و والیبال تغییر رشته دادم. مشوق اصلی من پدر و مادرم بودند.

 

بهترين و بدترين خاطره ورزشي تان چيست؟

 بهترین خاطره ورزشی من مربوط به مسابقات کونگ فوی قهرمانی کشور است که در آن مسابقات تن به تن با همه مبارزه کردم و توانستم به آرزویم دست پیدا کنم. اما بدترین خاطره ورزشی من مربوط به مسابقات استانی والیبال (به مناسبت هفته بسیج) بود که در آن مسابقات در مرحله نیمه نهایی رباط پای راستم آسیب جدی دید و به سختی مسابقه را پیروز شدیم و در آخر هم قهرمان استان کرمانشاه شدیم.

 

در دوران ورزشی تان عضو چه باشگاه هایی بوده ايد؟

 من در دوران ورزشی خودم در هر سه رشته ژیمناستیک ، کونگ فو و والیبال عضو تیم جوانرود و استان کرمانشاه بودم و به دلیل مشکلات شخصی نتوانستم به تیم های دیگری در سطح کشور و بین المللی بپیوندم.

 

 جنابعالی دارای چه مقام هایی هستید؟ 
در رشته کونگ فو، قهرمانی کشور و نقره استانی و در رشته والیبال، قهرمانی استان ، دو مقام سومی استانی ، قهرمانی شهرستان جوانرود 
دارای مدرک های دیگری در رشته کنگ فو همانند دفاع شخصی کشوری و سبک جنگاوران کشوری هستم.


آقاي کریمی مهم ترين عامل موفقيت خود را در چه چيزی می بينيد؟

تلاش و پشتکار

 

آيا در حال حاضر در رشته های ورزشی خود فعاليتی داريد؟

 بله. هم اکنون در رشته ورزشی والیبال فعالیت دارم.

 

در آینده چه مسابقاتی را در پیش دارید و در چه مسابقاتی شرکت می کنید؟
در آینده بنده مسابقات کشوری والیبال (فرزندان پاسدار) را در پیش دارم که در مرداد ماه سال 1403 در شهر خرم آباد برگزار می گردد و شور و هیجان زیادی دارم برای حضور در مسابقات کشوری والیبال چون اولین بار است که به مسابقات کشوری راه پیدا می کنم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم. و با قدرت هم در تمامی مسابقات شرکت می کنم و برای شهرستان جوانرود و استان کرمانشاه افتخار آفرینی می کنم.

 

🔷 اهداف شما برای آینده چیه و می خواهید برای آینده خود چه تصمیمی می گیرید؟ من اولویتم مسابقات کشوری والیبال ( فرزندان پاسدارا) است و بعداً باید به فکر درس هایم باشم چون کم کم نزدیک کنکور می شوم و در کنار ورزش هم من خبرنگار و مجری خبرگزاری پانا (سازمان دانش آموزی) وزارت آموزش و پرورش هستم. و چندین مسئولیت دیگر هم در سطح شهرستان و استان دارم. امیدوارم بتوانم آینده ای موفق و فوق العاده ای داشته باشم.

چه توصيه ای به كسانی كه می خواهند ورزش  را بصورت حرفه ای دنبال كنند داريد؟

 فرقی نمی كند كه چه رشته ورزشی باشد، فقط اين را بدانيد كه اگر می خواهيد در حد حرفه ای و قهرمانی فعاليت داشته باشيد بايد برنامه ای منظم و مداوم همراه با تلاش و پشتكار و مرام پهلوانی داشته باشید و اراده ای آهنين داشته تا بتوانيد موفق باشيد و مطمئن باشيد ورزشكاراني كه در سطح ملي فعاليت می كنند واقعاً تلاش كرده اند تا به اينجا رسيده اند.

 

در پايان چه صحبتی برای ورزشکاران عزيز داريد؟

 صحبت خاصی ندارم برای همه عزيزان آرزوی موفقيت و سربلندی دارم انشاالله كه در تمامی مراحل زندگی موفق باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار