خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام غفاری:

شهدا وصول به حق را درک کردند و به حقیقت رسیدند

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه شهدا طبق فرمایش قرآن وصول به حق را درک کردند، گفت: شهدا منازل سیر و سلوک را هم مرحله به مرحله طی کردند تا به حقیقت رسیدند.
کد خبر: ۹۶۱۶۶۶۴
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد غفاری در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات غرورآفرین مرصاد و شهدای غیور شنام، با بیان اینکه شهدا طبق فرمایش قرآن وصول به حق را درک کردند، اظهار کرد: عرفا می‌گویند حقیقت یکی است و بس و آن همان خداوند است و غیر خدا همه جلوه‌های الهی و تجلیات خدا هستند.

وی افزود: انسان کامل انسانی است که حقیقت را درک کرده باشد و به مقام وصول و قرب برسد و از نگاه قرآن طبق آیه ۱۶۹ سوره آل عمران شهدا به مقام قرب رسیده و حقیقت را درک کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد گفت: عرفا معتقد به رسیدن یعنی سیر و سلوک و قائل به حرکت و طی منازل قرب هستند و برای این حرکت نظم خاصی قائل هستند و تا منزل اول طی نشود رسیدن به منزل دوم محال خواهد بود.

وی با اشاره به سخنی از شهید سلیمانی مبنی بر اینکه «برای شهید شدن باید شهید بود»، گفت: شهدا منازل سیر و سلوک را هم مرحله به مرحله طی کردند تا به حقیقت رسیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار