خبرهای داغ:

به فعل رساندن استعداد ها تا به قله رسیدن

مدیر حوزه علمیه خواهران هفتکل گفت:باید یکی از اهداف کلیدی در حوزه های علمیه خواهران به فعل رساندن استعداد ها تا به قله رسیدن آن ها باشد.
کد خبر: ۹۶۱۶۶۷۸
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل،سکینه بایمانی مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان هفتکل با اشاره به اینکه بانوان طلبه حوزه علمیه باید به عنوان الگوی زن در عصر حاضر در ترازو بانوان بزرگ اسلام باشند،گفت:باید برای الگوسازی عصر حاضر با نگاهی به افق ۲۰ ساله پیش رفت،بنابر توصیه‌های مقام معظم رهبری باید با فکر و اندیشه برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم پایه‌های اسلام را در دنیا استوار کنیم 

وی در ادامه افزود:باید در سال‌های آینده بسیار بهتر از اکنون باشیم،تمام دنیا از جمله دشمنان در حال حرکت هستند و یک لحظه غفلت و رکود باعث فتح سنگرها به‌وسیله دشمن می‌شود.

بایمانی یکی از انگیزه های ورود افراد به حوزه علمیه را به خاطر مسائل و مشکلاتی که آن ها حس می کنند در جامعه وجود دارد دانست،و گفت:دغدغه دین داری افراد جامعه موجب راهی شدن آنها به حوزه علمیه می شود تا با تقویت بنیه علمی و کسب تجارب لازم با ورود به عرصه جامعه به اصلاح آسیب های دینی و اجتماعی بپردازند که گریبان گیر افراد جامعه است.

وی اظهار داشت:برای موفقیت در این مسیر اگر آگاهی و شناخت کامل در مورد هدف نداشته باشیم نمی‌توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.

بایمانی در پایان افزود:پس باید یکی از اهداف کلیدی، در حوزه‌های علمیه خواهران برای رسیدن به موفقیت فعل رساندن استعدادها، تا به قله رسیدن آنها باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار