خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

همه قهرمانی خود را مدیون بسیج هستم

سیدمحبت حسینی ورزشکار گهواره ای سربلندی و کسب افتخار خود را مدیون بسیج می داند.
کد خبر: ۹۶۱۶۶۹۶
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دالاهو، آقای حسینی لطفا خود را معرفی کنید؟ بنده متولد شهریور ماه سال ۱۳۵۲ شهرستان دالاهو هستم.


ازچند سالگی وارد رشته کشتی شدید؟
من در سال ۱۳۶۳ پا در عرصه ورزش به خصوص کشتی نهاده و در فاصله اندکی در سال ۱۳۶۴  مقام قهرمانی باشگاهی را کسب نمودم و مدرک مربی گری خود را در سال ۱۳۷۷ دریافت و به طور حرفه ای ادامه فعالیت نمودم.


هم اکنون به چه فعالیت های ورزشی درشهرستان مشغول هستید؟
در حال حاضر با توجه به استعداد بالای ورزشی شهر گهواره و راه اندازی سالن کشتی و مدرک مربی گری خود را در سال ۱۳۷۷ دریافت و به طور حرفه ای ادامه فعالیت نمودم که تاکنون شاگردان زیادی بعنوان نماینده این دیار بر روی تشک کشتی نقش آفرینی و به مقامات طلایی دست یافته اند و باعث تشویق جوانان ما در این عرصه شده اند.


حسینی  بیان داشت در طول سال های متمادی کار با کشتی و مربیگری و شاگردی پیشکسوتان به مقام های ذیل دست یافته ام و تمامی این افتخارات را به میهن عزیز ایران و مقام معظم رهبری و شهیدان گلگون کفنمان تقدیم میکنم.


اولین دوره مسابقه ای که شرکت کردید چه زمانی بود؟ اولین دوره مسابقات من با مقام اول آموزشگاههای استان در سال ۱۳۶۴ ، مقام دوم جام قهرمان کشوری بانک کشاورزی، مقام سوم مسابقات استانی در ایلام سال ۱۳۸۱،  مقام دوم مسابقات بسیج کشوری در سال ۱۳۷۴، مقام اول و معرفی به عنوان فنی ترین کشتی گیران بسیج کشوری  در سال ۱۳۷۵ در سنندج، دریافت جام قهرمانی سه دوره مسابقات پیشکسوتان استانی در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ 
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار