خبرهای داغ:

دانش آموزان گتوندی افتخار آفرینی کردند

جعفرزاده مدیر آموزش و‌پرورش شهرستان گتوند بیان نمود: دانش آموزان این شهرستان توانستند سد کنکور را بشکنند و نشان دهند برای رسیدن به اهداف خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهند نمود .
کد خبر: ۹۶۱۶۷۱۳
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷


به گزارش خبرنگار بسیج گتوند بهزاد جعفر زاده افزود : آمار ۳۰۵ نفری دعوت شدگان به مصاحبه  دانشگاه فرهنگیان با رشد ۳۰درصدی نسبت به سال گذشته(۲۳۰نفری) در این شهرستان مرهون تلاش شبانه روزی کادر اداری،مدیران،معاونین و معلمان تلاشگر و نمونه شهرستان گتوند می باشد.

ضمنا شایان ذکر است معاونت آموزش و کارشناسان خبره در تمام مقاطع از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و همواره تمام ظرفیت های شهرستان را درراستای ارتقای سطح علمی دانش آموزان به کار گرفته اند .

در پایان مدیر آموزش و پرورش شهرستان گتوند خاطر نشان کردند:اینجانب به عنوان خادم دانش آموزان همواره از هیچ تلاشی در راستای پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی شهرستان و پیشرفت دانش آموزان عزیز کوتاهی نخواهم کرد و تمام توان خود را برای پرورش نخبگان این شهرستان به کار خواهم گرفت وهیچگاه از هیچ تلاشی‌فروگذاری نخواهم کرد .از این رو این افتخار آفرینی های پی در پی آموزشی  را ابتدا به مردم شهرستان گتوند ، سپس به همکاران خود و تمام عواملی که برای موفقیت شهرستان زحمت کشیدند تبریک عرض می نمایم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار