خبرهای داغ:

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی: گفتمان‌سازی صحیح درباره بانوان هدف کنگره زنان تاثیرگذار

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی:
گفتمان‌سازی صحیح درباره بانوان هدف کنگره زنان تاثیرگذار
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: هزار بانو از استان در ۸ عرصه در سامانه کنگره ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۹ نفر بانو منتهب شده و در اختتامیه دومین کنگره تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۶۷۲۶
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵
 

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-در استان آذربایجان غربی، اختتامیه دومین کنگره زنان تاثیرگذار آذربایجان‌غربی سوم مرداد ماه سال جاری با حضور بانوان فرهیخته و تاثیر گذار استان در ارومیه برگزار شد.

نیر الهامی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی در این کنگره با اشاره به برگزاری اولین کنگره سال ۱۴۰۱، افزود: افتتاحیه دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان در ۱۳ دی ماه سال گذشته برگزار شد و از ۹۲ بانوی تاثیرگذار استان تجلیل بعمل آمد.  

نیر الهامی ادامه داد: هزار بانو از استان در ۸ عرصه در سامانه کنگره ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۹ نفر بانو منتهب شده و در اختتامیه دومین کنگره تجلیل می‌شود.  

وی افزود: در اینگونه برنامه‌ها،   زنان تأثیرگذار و توانمند دیده می‌شوند و برای جوانان و بانوان به عنوان الگو قرار می‌گیرند.

الهامی با اشاره به هدف از برگزاری کنگره گفت: گفتمان سازی صحیح در حوزه زنان و تقویت جریان انقلابی بانوان یکی از اهداف اصلی این کنگره است.

وی گفت: بانوان منتخب در عرصه‌های فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علم پژوهش و فن آوری، سیاست گذاری و حکمرانی و ورزش تاثیرگذار بودند.

مدیر کل  امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی ادامه داد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، زنان تأثیرگذار چندانی که بتوانند در سیاست‌گذاری‌ها و یا قسمت‌های مختلف کشور نقش ایفا کنند وجود نداشت اما هم اکنون به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، بانوان به حدی از پیشرفت و جایگاه‌های بالای اجتماعی رسیده‌اند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار