خبرهای داغ:
سردار اوصانلو در گفتگو با بسیج:

فرمانده معظم کل قوا، سپاه را یک نیروی نظامی صِرف نمی‌دانند چرا که این نهاد به بسیج و بدنه مردم متصل است

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) وی با بیان اینکه «پاسداری از انقلاب» از اساسی ترین موضوعات در سپاه و بسیج است، گفت: هر چه ما از مسئولیت و تکلیف اساسی «پاسداری از انقلاب» فاصله بگیریم، این موضوع خود را در سایر مقوله‌ها نشان خواهد داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۷۴۷
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰

سردار «اوصانلو» معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج، اظهار کرد: یکی از مهمترین مسئولیت‌های نمایندگی ولی فقیه، پاسداری از انقلاب است. 

وی با بیان اینکه «پاسداری از انقلاب» از اساسی ترین موضوعات در سپاه و بسیج است، گفت: هر چه ما از مسئولیت و تکلیف اساسی «پاسداری از انقلاب» فاصله بگیریم، این موضوع خود را در سایر مقوله‌ها نشان خواهد داد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) افزود: فرمانده معظم کل قوا، سپاه را یک نیروی نظامی صِرف نمی‌دانند چرا که این نهاد به بسیج و بدنه مردم متصل است.

سردار اوصانلو همچنین خاطرنشان کرد: وجود و فعالیت حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه در رده‌های مختلف بسیج از جمله پایگاه‌های مقاومت و اقشار، می تواند در ایفای ماموریت‌های محوله، بسیار کارساز باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار