خبرهای داغ:
ذوقی‌احسن خبر داد

برگزاری اولین دوره لیگ دوصحرانوردی شهدای مرصاد در تویسرکان

همدان-دبیر هیئت دوومیدانی استان همدان با اشاره به برگزاری اولین دوره لیگ دوصحرانوردی شهدای مرصاد شهر تویسرکان گفت: دوندگان استان همدان در بزرگداشت شهدای مرصاد و روز تویسرکان در شهر سرکان دویدند.
کد خبر: ۹۶۱۶۸۲۴
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
برگزاری اولین دوره لیگ دوصحرانوردی شهدای مرصاد در تویسرکان

سیداصغر ذوقی احسن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: به مناسبت ۵ مرداد سالگرد غرور آفرین عملیات مرصاد و همزمان با روز تویسرکان  ۳۰ دونده نونهال و نوجوان مستعد استان در یک مسابقه دو صحرانوردی در شهر سرکان دویدند.

وی افزود: این برنامه که به عنوان اولین دوره لیگ دوصحرانوردی شهدای مرصاد شهر تویسرکان انجام شد، با همکاری خوب اداره کل ورزش و جوانان تویسرکان، بسیج ورزشکاران و شهرداری سرکان، هیئت دو ومیدانی استان و تویسرکان با شکوه و نظم خاصی در شهر سرکان برگزار شد.

دبیر هیئت دوومیدانی استان همدان عنوان کرد: در اولین دوره این مسابقه دوندگانی از شهرهای همدان، تویسرکان، کبودراهنگ و شهر سرکان مسیر ۴ کیلومتری زیبا و ارتفاعات مشرف بر شهر سرکان به سمت جاده کمر بسته را دویدند.

وی با اشاره به نتایج انفرادی رده سنی نونهالان ادامه داد: در این رده محمدمهدی رضایی و پارسا گل عنبری از همدان به ترتیب اول و دوم شدند و امیرمحمد شهبازی از کبودراهنگ نفر سوم شد.

ذوقی‌احسن تصریح کرد: در رده سنی نوجوانان نیز رضا سوری از تویسرکان اول شد و محمدجواد ملکی و محمد پارسا شعبانلو از همدان به ترتیب حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

وی با بیان اینکه در نتایج تیمی نیز در رده سنی نونهالان همدان و در رده سنی نوجوانان تویسرکان قهرمان این دوره از مسابقات شدند، گفت: از نکات حائز اهمیت این مسابقه انتخاب محمدمهدی مرادی دونده مستعد و عنوان‌دار کبودراهنگی به عنوان دونده ویژه این مسابقات در رده سنی آیندگان بود که مسیر دشوار ۴ کیلومتری مسابقه را پا به پای دوندگان برتر این مسابقه دوید.

دبیر هیئت دوومیدانی استان همدان یادآور شد: در مراسم اختتامیه این مسابقه که با شکوه خاصی در محل پارک جنگلی کمر بسته انجام شد، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تویسرکان، شهردار و شورای شهر سرکان، فرمانده بسیج ورزشکاران شهرستان تویسرکان و مسئولین دو ومیدانی استان و شهرستان تویسرکان حضور داشتند.

وی ابراز کرد: با موافقت و حمایت رئیس و اعضاء هیئت رئیسه دو ومیدانی استان مسابقه دو صحرانوردی بزرگداشت شهدای عملیات مرصاد شهر تویسرکان در تقویم مسابقات هیئت دو ومیدانی استان ثبت می‌شود و در سال‌های آتی با حضور دوندگان برتر استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار