خطبه نماز جمعه جونقان:

نمازجمعه خنثی کننده تهدیدهای جنگ نرم دشمن است

نمازجمعه خنثی کننده تهدیدهای جنگ نرم دشمن است
امام جمعه شهر جونقان گفت : نمازجمعه با روشنگری مسایل مهم سیاسی جهان، خنثی کننده تهدیدهای جنگ نرم دشمن است.
کد خبر: ۹۶۱۶۸۶۶
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهر جونقان در ابتدای سخنان خود بیان داشت:دشمن پس ازناکامی درتغییرنظام اسلامی باجنگ سخت برنامه ریزی آنهامعطوف به جنگ نرم ازطریق ماهواره واینترنت و فضای مجازی و رسانه برای تغییر ارزشها و الگوهای رفتاری و تضعیف مقاومت و دفاع از آرمانها پرداخته، که یکی از راه های مقابله با این تهاجم فرهنگی احیایی نماز جمعه و تقویت آن می باشد و حضور باشکوه مردم درنمازجمعه و روشنگری مسایل مهم سیاسی جهان خنثی کننده تهدیدهای جنگ نرم دشمن است.

امام جمعه شهر جونقان، افزود:جنگ نرمی که دشمن با آن توانست چندین کشور را بدون هزینه بوسیله خودشان ساقط و تابع آمریکا کند، نظام اسلامی ما با همین نمازجمعه و حضورمردم در مقابل این جنگ نرم دشمن آمریکایی مقاومت نموده است و محکم و استوار به مسیر پیشرفت و رشدخود ادامه می دهد. نماز جمعه که نمايشى از قدرت سياسى و اجتماعى اسلام است بايد هر چه شکوهمندتر و پُر محتواتر اقامه شود. ملّت ما گمان نکنند که نماز جمعه، يک نماز عادى است. امروز نماز جمعه با شکوهمندى ای که دارد، براى نهضت ما پشتوانه ای محکم و در پيشبرد انقلاب اسلامى ما عاملی مؤثّر و بزرگ است. ملّت عظيم و عزيز، با شرکت خود بايد اين سنگر اسلامى را هر چه عظيم تر و بلند پايه تر، نگاه دارند تا به برکت آن، توطئه هاى خائنان و دسيسه هاى مفسدان، خنثی شود.

حجت الاسلام انصاری، با بیان اینکه در سنگر نماز جمعه مسائل روز جهان اسلام و کشور به وسیله خطیب نماز جمعه بیان می شود، ابراز کرد:  امروز سنگ نماز جمعه، مورد هدف دشمنان نظام و انقلاب اسلامی قرار گرفته است و باید تلاش شود که این سنگر، بیش از گذشته سنگر تقویت شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار