خبرهای داغ:

برپایی میز خدمت در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان اندیمشک

میز خدمت رایگان به همت کانون داوران حقوقی استان خوزستان با همکاری هیئت رزمندگان اسلام، کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان اندیمشک برپا شد.
کد خبر: ۹۶۱۶۸۸۰
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰

حسن دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اندیمشک اظهار کرد: میز خدمت رایگان به همت کانون داوران حقوقی استان خوزستان با همکاری هیئت رزمندگان اسلام، کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان اندیمشک برپا شد.

مدیر هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اندیمشک افزود: بسیاری از افراد در طول زندگی روزمره با چالش های حقوقی مواجه می شوند که به دلیل عدم اطلاع و تخصص کافی در این امور نیازمند مشورت با افراد متخصص هستند. موضوعاتی مانند ازدواج ، طلاق ، مطالبه مهریه ، حضانت فرزندان ، حذف نام همسر از شناسنامه ، مطالبه وجه چک یا سفته ، سرقت ، کلاهبرداری ، خیانت در امانت وسایر مشکلات حقوقی از جمله این مسائل است.

وی تصریح کرد: از طرفی با توجه به هزینه های نسبتا بالای خدمات در بحث مشاوره حقوقی در یک این اقدام خدا پسندانه تعداد هفت نفر از وکلا و داوران حقوقی بطور داوطلب و رایگان با حضور در حسینیه عاشقان ثارالله اندیمشک اقدام به مشاوره حقوقی رایگان به تعدادی از مراجعین محترم نمودن به راستی خدمات رسانی به مردم به صورت رایگان در تمام زمینه های مختلف کار بسیار پسندید و خداپسندانه است.

دهقان خاطرنشان کرد: ان شاءالله این گونه خدمات رایگان ادامه خواهد داشت که جا دارد از حضور ارزشمند وکلای دادگستری و همچنین داوران حقوقی که در این میز خدمت رایگان حضور داشتند تقدیر و تشکر نمائیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار