خبرهای داغ:
مثبت سوژه

بانوی جوان دهه هفتادی نجف آبادی برای کودکان شادی می آفریند

روایت بانوی دهه هفتادی شهر جوزدان نجف آباد که دست تقدیر او را به دنیای کودکان آورد و با تمام سختی ها و موانع راه توانست آرزوی خود یعنی ایجاد مجموعه بازی برای کودکان را عملی کند‌.
کد خبر: ۹۶۱۶۹۰۰
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان نجف آباد استان اصفهان، خانم راحله احمدی متولد ۱۳۷۹ و دانش آموخته ی رشته تربیت کودک ساکن شهر جوزدان است که این روزها با تاسیس مجموعه بازی،برای کودکان شهر شادی می آفریند و غرق در دنیای بی آلایش کودکان به تماشای بازی و خلاقیت آنها میپردازد.

خانم احمدی از شروع مسیر خود اینگونه پرده برمیدارد:در مقطع دبیرستان رشته ی ادبیات را انتخاب کردم اما بنا به دلایلی نتوانستم در آن رشته ورود پیدا کنم تا جایی که دست تقدیر مرا به سمت رشته تربیت کودک کشاند.درحالی که هیچ شناخت و تجربه ای در این حیطه نداشتم اما به مرور زمان عاشق دنیای کودکان و کار با آنها شدم.

وی ادامه داد:پس از گذران مقطع دبیرستان به خدمت در مهد کودک ها پرداختم و مدتی نیز به صورت جهادی در پایگاه های بسیج برای کودکان فعالیت میکردم.اکنون نیز در حال ادامه تحصیل برای دریافت مدرک کارشناسی هستم.

خانم احمدی در پاسخ این سؤال که ایده ی اصلی تأسیس خانه کودک چگونه شکل گرفت خاطر نشان کرد:پیشنهاد اولیه و ایده ی اصلی را مادرم در من ایجاد کرد و با وجود اینکه ترس از شکست همواره همراهم بود اما امید و باوری که مادرم در من ایجاد کرد باعث شد با تمام سختی ها و موانع پیش رویم،آرزوی خود را عملی کرده و این مجموعه را تأسیس کنم.

ایشان در وصف حس و حال این روزهای خود اینگونه می گوید:از کودکان انرژی و حس خوبی دریافت میکنم.آنها فارغ از دنیای شلوغ بیرون و درگیری های ذهنی هستند و تماشای بازی و شادی آنها برایم لذت بخش است.با توجه به همجواری این مجموعه با امام زاده ساره خاتون(س)این شهر،زائران استقبال خوبی از خانه کودک دارند و آرزو دارم روزی بتوانم با توسعه ی این مجموعه شادی های بیشتر و بزرگ‌تری برای کودکان شهرم خلق کنم.

در پایان خانم احمدی با توجه به سختی های مسیری که طی کرده و موانعی که در دریافت وام داشته است،خواستار تسهیل در امر اشتغال زایی و حمایت بیشتر از جوانان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار