خبرهای داغ:

تجلیل از دانشجویان برگزیده المپیاد حیطه کارآفرینی و کسب و کار‌های فناورانه شاهرود

شاهرود_ از دانشجویان برگزیده المپیاد حیطه کارآفرینی و کسب و کار‌های فناورانه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تقدیر بعمل آمد.
کد خبر: ۹۶۱۶۹۲۵
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶

تجلیل از دانشجویان برگزیده المپیاد حیطه کارآفرینی و کسب و کار‌های فناورانه شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، امام جمعه شاهرود، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، اعضای هیات رئیسه و جمعی از اساتید و دانشجویان در سالن مجازی دانشگاه از دانشجویان برگزیده کسب رتبه اول آزمون المپیاد در کلان منطقه یک در حیطه کارآفرینی و کسب کار‌های فناورانه تقدیر بعمل آمد.
دکتر ایاد بهادری منفرد ریاست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن عرض تبریک به دانشجویان برگزیده در این المپیاد گفت: آزمون المپیاد حیطه کارآفرینی و کسب کار‌های فناورانه در بین ده گروه از کلان منطقه یک در دو مرحله کتبی و ارائه شفاهی برگزار می‌گردد که از این میان هفت دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به کسب رتبه اول نائل آمدند.
حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان نیز ضمن عرض تبریک به دانشجویان منتخب، ریاست دانشگاه، معاونت آموزشی و جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و تشکر از مسئول و اساتید بزرگوار حیطه فوق، موفقیت بیش از پیش این عزیزان را در مرحله کشوری و دیگر مراحل زندگی از خداوند مسئلت نمودند.
گفتنی است از ربابه زروج حسنی مدیر مرکز مطالعات دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و گرکز کارشناس مرکز مطالعات دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تقدیر و تشکر گردید

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار