خبرهای داغ:

بازدید مسؤولان شاهرود از پروژه‌های درمانی بیمارستان امام حسین (ع)

شاهرود_ مسؤولان شهرستان شاهرود از پروژه‌های بهداشتی درمانی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بازدید کردند.
کد خبر: ۹۶۱۶۹۴۱
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰

بازدید مسؤولان شاهرود از پروژه‌های درمانی بیمارستان امام حسین (ع)به گزارش خبرگزاری بسیج، امام جمعه شاهرود، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، اعضا هیئت رئیسه و جمعی از مدیران با حضور در قسمت‌های مختلف دانشگاه ازطرح توسعه فضای فیزیکی بیمارستان امام حسین (ع) بلوک‌های زایمانی و مرکز تشخیص و غربالگری سرطان و درمان سرطان، کلینیک دندانپزشکی و دانشکده بهداشت بازدید نمودند.
در این بازدید دکتر ایاد بهادری منفرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن اشاره به طرح‌های در حال اجرا در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در خصوص پروژه طرح توسعه فضای فیزیکی بیمارستان امام حسین (ع) گفت: این طرح شامل بلوک‌های زایمانی و مرکز تشخیص وغربالگری سرطان و درمان سرطان دارای۱۳۵۰۰ متر مربع زیربنا در ۶ طبقه ی‌باشد که طبقه زیرزمین و همکف مربوط به سرطان و طبقه اول و دوم طرح توسعه تخت‌ها و طبقه سوم بلوک‌های زایمانی و طبقه چهارم هوارسان‌ها می‌باشد.
وی بیان کرد:این پروژه در سال ۹۵ شروع شده و هم اکنون با پیشرفت ۸۰ درصد در حال اجرا می‌باشد.
دکتر بهادری منفرد در ادامه بازدید مذکور و با حضور در پروژه کلینیک دندانپزشکی افزود: پروژه کلینیک دندانپزشکی دارای زیربنای ۳۴۰۰ متر مربع ی‌باشد در حال حاضر ۹۰۰ مترمربع با پیشرفت ۱۰۰ انجام شده و ۲۵۰۰ متر مربع در حال نازک کاری با پیشرفت ۶۵درصد در حال اجرا می‌باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به معیت هیئت همراه ضمن بازدید از پروژه دانشکده بهداشت با زیربنای ۵۲۰۰ متر مربع گفت: این پروژه در قالب ۳ قرارداد تاکنون انجام شده است. قرارداد اول اجرای اسکلت و قرارداد دوم اجرای سفت کاری و قرارداد سوم عملیات اجرای نما که در حال انجام می‌باشد.
احمد عجم نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به گزیده‌ای از اقدامات صورت گرفته جهت تسریع در روند تکمیل پروژه طرح توسعه فضای فیزیکی بیمارستان امام حسین (ع)، خاطر نشان کرد: با توجه به تراکم جمعیت این شهرستان، راه اندازی و تکمیل هرچه سریعتر این پروژه جهت ارائه خدمات درمانی به اهالی شریف شهرستان‌های شاهرود و میامی بسیار حیاتی و ضروری می‌باشد.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف طرح توسعه از نزدیک درجریان پروژه‌های دانشگاه قرار گرفت و در خصوص مشکلات موجود بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.
حجت‌الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی مسئولین دانشگاه و پزشکان بیمارستان و اشاره به ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: از اهل بیت بخواهیم دست ما و شما را بگیرید و عاقبت همه را ختم بخیر بگرداند و آرامش و سلامتی را به خادمان سلامت مردم منطقه و همشهریان گرانقدر بازگرداند.
در پایان امام جمعه شهر شاهرود و نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از همت و تلاش مسئولین و مدیران و پزشکان جهت پیگیری، تامین و خدمت رسانی به مردم، قول مساعدت جهت همکاری و پیگیری مشکلات را با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار