در شهر پردنجان انجام شد؛

دیدار صمیمانه با مادر شهید علی سینا رحیمی

دیدار صمیمانه با مادر شهید علی سینا رحیمی
به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد، جمعی از بسیجیان پایگاه مقامت بسیج امام خمینی(ره) از مادر شهید والا مقام دفاع مقدس "علی سینا رحیمی"دیدار و سرکشی به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۶۱۶۹۴۵
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ز استان چهارمحال و بختیاری؛فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) بیان کرد: فرصت دیدار با خانواده شهید رحیمی برای شنیدن است،نقشه راهی است برای ادامه مسیر، امنیت و آرامش امروز جامعه مدیون خون پاک شهیدان است همه نسبت به خانواده ی معزز شهدا وظیفه داریم.

وی با اشاره بر اینکه ما مدیون شهیدان هستیم بیان کرد:جوانان شهادت‌طلبی که نگاهشان به انگشت اشاره امام راحل بود در برابر کفر ایستادگی کرده و کمر استکبار جهانی را شکستند، ما مدیون خون آنها هستیم و باید راهشان را ادامه دهیم.شهیدان والامقام ما هیچ گاه فکر مصلحت شخصی نبودند و هر کاری می‌کردند فقط به خاطر رضای خدا و مصلحت اسلام و مسلمین بود.

فرمانده پایگاه امام خمینی(ره) در پایان خاطر نشان کرد:امروز عطر و بوی شهیدان پس از گذشت از دفاع مقدس فضای کشور را معطر کرده است و باید بدانیم امنیت و آرامش خویش را مدیون چه کسانی هستیم.هرچه داریم از شهداست و باید با انتقال پیام شهدا به نسل جوان، انقلاب را بیمه کنیم.شهدا برای ما عزت و سربلندی به ارمغان آوردند و در راه حفظ دین اسلام جان خود را تقدیم کردند تا اسلام واقعی بماند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار