خبرهای داغ:

آغاز سومین دوره مسابقات سراسری والیبال پایوران سپاه در تبریز 

تبریز با حضور مسئول آموزش و فرهنگ پاسداری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سومین دوره مسابقات سراسری والیبال پایوران سپاه پاسداران در تبریز آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۱۶۹۵۸
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار نوشادی در آیین افتتاح این دوره از مسابقات والیبال پایوران سپاه پاسداران، اهتزاز رچم کشور را در عرصه های بین المللی افتخار عنوان کرد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در عرصه های ملی و بین المللی هم خوش بدرخشیم، گفت: از شهید مهدی، حمید باکری، شهید شفیع زاده و تجلایی یاد می کنیم که پرچم ما را برافراشته داشته اند.

سردار نوشاد ورزش همگانی را قله ورزش ها دانست و افزود: یکی از کارهای ما پر کردن دست روسای فدراسیون هاست.

 رییس فدراسیون والیبال کشور هم در ادامه اظهارداشت: میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا «الله» وسط پرچم ما نباشد و ما ایستاده ایم.

سید میلاد تقوی ورزش را یک دیپلماسی قوی برای کشور عنوان و بیان کرد: ما خود را قدردان زحمات مادر شهدا  می دانیم جراکه فرزندان شما دشمنان را مجبور خواهند کرد که در مقابل این پرچم در مسابقات جهانی ایستاده و ادای احترام کنند.

آغاز سومین مسابقات سراسری والیبال پایوران سپاه پاسداران در تبریز 

آیین افتتاحیه سومین دوره  مسابقات سراسری والیبال پایوران سپاه پاسداران در سالن شهدای سپاه عاشورا شامگاه روز گذشته برگزار شد.

پس از این آیین سردار نوشاد همچنین از اماکن ورزشی سپاه عاشورا بازدید و سالن تیراندازی، سونا و جکوزی شهید صادق عدالت اکبری توسط سردار میرافضل رئیس ورزش و آمادگی جسمانی بسیج سپاه پاسداران افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار