خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

تلاش‌های کارآفرین فامنینی از روستای طاوه تا صادرات میوه خشک به خارج از کشور

همدان-کارآفرین نمونه اهل روستای طاوه فامنین با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی خود در عرصه تولید میوه خشک و صادرات آن گفت: با این تلاش‌ها است که کسب و کار رونق می‌گیرد و این تلاش‌ها نتیجه می‌دهد.
کد خبر: ۹۶۱۷۰۰۴
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، خدیجه طیب‌لی از کارآفرینان نمونه و پرتلاش روستای طاوه شهرستان فامنین است که در زمینه تولید میوه خشک فعالیت دارد که از تلاش‌های شبانه روزی خود می‌گوید و اینکه با این تلاش‌ها است که کسب و کار رونق می‌گیرد و این تلاش‌ها نتیجه می‌دهد.

طیب‌لی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: از سال ۹۸ با ارتباط و شناختی که از ماموریت‌ها و برنامه‌های بسیج سازندگی داشتم، توانستم با کمک بسیج سازندگی تولیدات میوه خشک و صادرات آن را به خارج از کشور داشته باشم و علاوه بر تولید میوه خشک، صادرات آن را نیز برعهده گرفتیم .

وی افزود: علاوه بر شناسایی خانم‌های بی سرپرست و جویای کار این حرکت عظیم را شروع کردم و بعد از آن با انجام و برگزاری آموزش‌های لازم، این افراد را آماده ورود به بازار کار کردم.

 این کارآفرین جوان بسیجی عنوان کرد: با سرمایه اولیه خود و کمک بسیج سازندگی توانستم این اشتغال را برای بانوان ایجاد کنم.

وی در خصوص تعداد نفرات مشغول در این کارگاه‌ها گفت: بیش از ۳۰ نفر از کسانی که شغلی نداشتند در این کارگاه‌ها به صورت مستقیم مشغول به کار شدند و چندین شعبه در روستاهای دیگر مشغول به کار هستند و در هر شعبه نفراتی نیز به صورت غیر مستقیم با ما همکاری دارند.

طیب‌لی این در خصوص مقصد محصولات تولیدی خود گفت: بیشتر تولیدات ما به خارج از کشور نیز صادر می‌شود.

وی عنوان کرد: توصیه من به تمام بانوان این است که با توکل به خداوند با توجه به علاقه خود در زمینه اشتغال وارد شوند و از شکست‌های احتمالی ابتدای کار نهراسند چرا که این تلاش‌ها و تجربه شکست‌های تلخ پلی برای پیروزی‌های بزرگ آینده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار