خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

اشتغالزایی با ساخت اکسسوری‌های جذاب به همت کارآفرین درگزینی

همدان- جوان کارآفرین اهل شهرستان درگزین علاوه بر ساخت اکسسوری‌های جذاب و ایجاد اشتغال برای جوانان، تولید سنگ‌نماهای مختلف را نیز از طراحی گرفته تا نصب در کارگاه خود انجام می‌دهد.
کد خبر: ۹۶۱۷۰۱۶
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیرحسین یاری جوان کارآفرین اهل شهرستان درگزین توانسته از ترکیب سنگ‌های طبیعی با مواد مصنوعی مانند رزین، پلاستیک و پودرهای معدنی اشیاء هنری جذاب خلق کند.

وی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: بنده ۴ سال است که مشغول به این کار هستم و به صورت مستقیم برای سه نفر دیگر در کارگاه اشتغالزایی کرده‌ام و همچنین به صورت غیر مستقیم نیز افرادی به عنوان فروشنده مصنوعات سنگی تولید شده مشغول به کار هستند.

این کارآفرین اهل درگزین به محصولات تولید شده توسط مجموعه افراد شاغل در کارگاه اشاره کرد و گفت: اکسسوری سنگ مصنوعی، سنگ نمای داخل ساختمان، سنگ نمای خارج ساختمان و کرین از جمله محصولات تولیدی ما هستند که اکسسوری‌های سنگی مصنوعی ما شامل هاونگ زعفران، هفت سین عید، سینی و ... است.

وی در ادامه به سنگ نماهای خارج ساختمان تولید شده اشاره کرد و گفت: سنگ نماهای خارج تولید شده در کارگاه شامل تراورتن، مصنوعی، سنگ نماهای برجسته باغی و خانگی ، سنگ پله و تمام سنگ نماهایی که خارج ساختمان استفاده می‌شود را شامل می‌شود.

یاری گفت: سنگ‌های مصنوعی داخل ساختمان نیز در این کارگاه تولید می‌شوند که از جمله آنها نرده‌های سورایی، نرده‌های پله، نرده‌های باغی و ... را می‌توان نام برد؛ همچنین در کنار اینها سنگ نماهای داخل نیز تولید می‌شوند که کاربرد بین کابینتی و پشت تلویزیونی و ساخت دیوارهای دکوری برای ساختمان‌های مسکونی تجاری و اداری را دارد که ما علاوه بر تولید خدمات نصب را نیز انجام می‌دهیم.

وی در ادامه گفت: تمام مراحل از طراحی تا ساخت و نصب توسط خودمان انجام می‌شود که نسل جدید نرده‌های سنگی هستند که به صورت کاملاً نانو پلیمری و ضد یخ‌زدگی تولید شده و در برابر سرما و گرما مقاوم هستند و هیچگونه شکستگی در برابر سرما و گرما را ندارند.

این کارآفرین اهل درگزین در ادامه به چالش‌های پیش رو در صنعت سنگ مصنوعی اشاره کرد و گفت: سنگ صنعت سنگ مصنوعی روز به روز در حال پیشرفت بوده و کارگاه ما نیز نیاز به بروزرسانی و تجهیز طبق استانداردها را دارد که این خود نیاز به تسهیلات بیشتری دارد تا هم افراد بیشتری بتوانند در این صنعت مشغول به کار شوند و هم بتوانیم تولیدات جدیدتری را روانه بازار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار