مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان قزوین؛

اعزام ۶۰ روحانی همراه جهت اجرای امور فرهنگی ستاد اربعین

اعزام ۶۰ روحانی همراه جهت اجرای امور فرهنگی ستاد اربعین
حجت الاسلام افشار افزود: در کل کشور بیش از ۱۵۰۰ روحانی به عراق اعزام شده است که سهم استان قزوین ۶۰ روحانی برای فعال سازی کارهای فرهنگی ستاد اربعین است.
کد خبر: ۹۶۱۷۰۳۳
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام افشار مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان قزوین در جمع مدیران اجرایی موکب داران اربعین استان قزوین که در سالن باغستان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد گفت: شعار امسال کربلا طریق الاقصی انتخاب شد که با هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و دولت عراق این کاروان عظیم فرهنگی باید پیام خوبی به دنیا مخابره کند.

وی تشریح کرد: یک نفر از موکب داران به عنوان مسئول فرهنگی معرفی شود و بسیاری از موکب داران روحانی با خودشان اعزام نکردند با اینکه بیش از ۱۵۰۰ نفر برای تبلیغ در کشور عراق اعزام شدند استان قزوین با اعزام ۶۰ روحانی بیشترین تلاش را در این خصوص داشته و امسال یک نفر را به عنوان مسئول فرهنگی معرفی کنند و در ارزشیابی مواکب بحث فرهنگی لحاظ شود. اگر همان روحانی که به عنوان هیئت امنا معرفی شده به عنوان  مسئول فرهنگی موکب معرفی کنید.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان قزوین افزود: کلاس های توجیهی در خصوص کارهای فرهنگی برگزار کنیم و برای پویایی در حوزه فرهنگ مسابقه عکاسی در ستاد مردمی با گوشی همراه، برپایی نمایشگاه عکس با همکاری ستاد اقامه نماز و مسابقه کتابخوانی خواهیم داشت که در ارزشیابی مواکب مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی در پایان افزود: ارزشیابی ها و نمراتی که داده می شود باعث خواهد شد در سال های آینده مجوز ها به راحتی داده شود و موکب هوایی که امتیاز لازم را کسب کنند در سال آینده نمی توانند مجوز دریافت کنند.

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار