خبرهای داغ:
ساکی خبر داد

کشف بیش از ۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۵ کیلو و ۴۱۰ گرم موادمخدر تریاک در نتیجه انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۷۲۰۰
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان در پی اطلاع واصله مبنی بر فعالیت مجرمانه ۳ نفر در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران با تحقیقات شبانه روزی و بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی با اطلاع از ورود مقادیر قابل توجهی موادمخدر از شهرستان‌های همجوار توسط اعضای این باند، پس از هماهنگی با مرجع قضایی در سه عملیات جداگانه، منسجم و ضربتی اقدام به بازرسی از دو مخفیگاه متهمان و یک دستگاه خودرو سواری اعضای این باند کردند که در مجموع مقدار ۵ کیلو و ۴۱۰ گرم مواد مخدر تریاک را کشف و هر ۳ نفر متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی گفت: مبارزه با بلای خانمان‌سوز موادمخدر که از مطالبات مهم شهروندان و سازمان خدوم فراجا است با جديت از سوي پليس ملایر دنبال مي‌شود و به شهروندان توصيه می‌شود  در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر، بلافاصله با مرکز فوريت‌هاي پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار