«پاتاوه» مقصد گروه جهادی بسیج دانش آموزی شهید عباس دانشگر

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان از اعزام گروه جهادی بسیج دانش آموزی شهید عباس دانشگر سمنان به منطقه پاتاوه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۷۲۰۷
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶

مجتبی لطفی، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان ازماموریت‌های بسیج دانش آموزی را حضور در عرصه سازندگی با هدف تقویت روحیه جهادی در دانش آموزان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا بسیج دانش آموزی اهتمام دارد با تشکیل گروه‌های جهادی دانش آموزی بتواند نقش بسزایی در تقویت روحیه جهادی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان افزود: اردوهای جهادی علاوه بر اینکه موجب عمران و آبادانی و صرفه جویی در مصرف هزینه‌ها می‌گردد نقش تربیتی و خودسازی هم به دنبال خواهد داشت.

لطفی افزود: بسیج دانش آموزی استان سمنان در همین راستا نسبت به اعزام یک کاروان با عنوان گروه جهادی بسیج دانش آموزی شهید عباس دانشگر از دانش آموزان استان سمنان به منطقه پاتاوه در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام کرده که قرار است این گروه در کنار اجرای فعالیت‌های عمرانی و بهسازی مدارس به فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی و برگزاری مسابقات ویژه دانش آموزان آن منطقه بپردازند.

بر اساس این گزارش، این کاروان به مدت یک هفته در منطقه پاتاوه حضور خواهد داشت.

افراد اعزامی از دانش آموزان بسیجی هستند که در پایه‌های متوسطه دوره اول و دوم جهت شرکت در این اردوی فرهنگی تربیتی حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار