نقش بی بدیل نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری نظم و امنیت ستودنی است

فرمانده انتظامی چناران گفت: نیروهای نظامی و انتظامی نقش موثری در برقراری امنیت برعهده دارند.
کد خبر: ۹۶۱۷۲۶۲
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از چناران، سرهنگ محمود علایی، برپایی میز خدمت و دیدار چهره به چهره مسئولان انتظامی را خدمتی دیگر به مردم دانست و اظهار کرد: شهروندان از این طریق پیشنهادات، درخواست ها و مشکلات خود را مطرح و پاسخ آن را دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه پلیس همواره در کنار مردم حضور داشته و برای امنیت جامعه تلاش می کند افزود: با برپایی میز خدمت انتظامی، اقشار مختلف مردم با مسئولان انتظامی دیدار و درخواست های آنان ثبت شد.

علایی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و شهدای امنیت خاطرنشان کرد: شهدا با جانفشانی خود امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و اینک این امنیت، مرهون خون پاک شهدایی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا مردم در رفاه و آسایش به سر برند.

پارک وسایل نقلیه در پیاده‌روهای خیابان امام خمینی (ره) و صدای ناهنجار اگزوز موتور، بیشترین درخواست پیگیری مردم از مسئولان در میز خدمت انتظامی بود.

از دیگر مواردی که مراجعین درخواست پیگیری از مسئولان دستگاه های متولی شهرستان چناران را داشتند، طرح انضباط بخشی موتورسواران متخلف بود که با ایجاد حرکات مخاطره‌آمیز و ایجاد آلودگی صوتی ناشی از صدای ناهنجار اگزوز وسیله نقلیه موتورسواران باعث سلب آرامش شهروندان می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار