واقعه عاشورا به لحاظ معرفتی و سیاسی، یک الگو و راه زندگی است

رییس اداره تبلیغات اسلامی چناران گفت: آفتاب در مصاف ماحصل یک تأملی است که منجر به پدید آمدن یک سلسله تفکر در مفاهیم عاشورایی و البته سبک زندگی و نگاه سیاسی می شود.
کد خبر: ۹۶۱۷۵۸۳
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از چناران، حجت‌الاسلام پاروکار با اشاره به همایش تبیینی اندیشه و منظومه فکری امام خامنه‌ای در لبنان که سید حسن نصرالله سخنرانی این همایش را بر عهده داشت، اظهار کرد: او در غصه بود که امام را نشناخت و به دیگران معرفی نکرد، در صورتی که رهبر فرزانه ایران نگاه جهانی دارد لذا ایرانیان باید رهبر خود را به جهانیان معرفی نمایند.

وی افزود: ثمره این همایش که در لبنان برگزار شده بود کرسی تدریس اندیشه رهبری در دانشگاه الازهر مصر و راه اندازی گروه جهادی جوانان لبنان برای معرفی اندیشه رهبری در لبنان و تدریس در حوزه های علمیه لبنان است.

پاروکار در اولین دوره منظومه ارزشی، منظومه فکری رهبر انقلاب، طرح کلی اندیشه اسلامی در محل معصومیه چناران در بخش معرفی کتاب بیان کرد: آفتاب در مصاف عنوان کتابی است که انتشارات انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۲ روانه بازار کرد. 

وی عنوان کرد: در این اثر بیانات آیت‌الله خامنه‌ای درباره واقعه عاشورا و قیام سیدالشهدا (ع) به‌ طور موضوعی و دسته‌بندی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی چناران اذعان کرد: این کتاب در شش فصل «کلیات»، «امام حسین (ع)»، «عاشورا»، «یاران عاشورا»، «دشمنان عاشورا» و «زیارات و ادعیه» گردآوری شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار