خبرهای داغ:
استاندار لرستان:

اربعین پایگاه بزرگ معرفی حماسه حسینی است

استاندار لرستان گفت: اربعین پایگاه بزرگ معرفی حماسه حسینی است که باید قدر آن را بدانیم.
کد خبر: ۹۶۱۷۳۰۶
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، ابوطالب شفقت هشتم مرداد در جلسه ستاد اربعین استان عنوان کرد: باید شرایط مناسبی برای رفت و آمد زوار اربعین در داخل استان، مرزها و در کشور عراق فراهم شود.
وی افزود: با اقدامات صورت گرفته، اکنون شرایط مناسبی در مسیر اربعین استان و همچنین مرزها فراهم شده است و دولت نیز حداکثر تلاش خود را برای آسایش و راحتی زائران در استان و خاک عراق بکار خواهد گرفت.
استاندار لرستان اظهار کرد: مردم و خیران نیز باید به سرپرستان مواکب کمک کنند تا امکانات در شان و مناسبی برای پذیرایی از زائران فراهم شود و میزبانی شایسته ای داشته باشند.
شفقت با تاکید بر این که موکب ها میدان دار اصلی ستاد اربعین هستند بیان کرد: باید شرایط برای میدان داری شایسته موکب ها و خدمت رسانی مطلوب به زائران فراهم شود.
وی ادامه داد: در پیک رفت و آمدها امکان انتقال وسایل و لوازم موکب ها نیست و باید از قبل تدارکات لازم برای ارسال امکانات دیده شود.
استاندار لرستان گفت: جهاد کشاورزی نیز باید همکاری لازم را برای در اختیار قرار دادن امکانات سردخانه ای خود برای حمل مواد فاسدشدنی موکب ها بکار گیرد.
شفقت افزود: مواکبی که در عراق فعالیت می کنند نیاز به کمک دارند و باید تمامی دستگاه هایی که امکانات و تجهیزات حمل دارند به یاری این موکب ها بیایند و همچنین حمایت های دیگری همچون فراهم کردن لاستیک و سوخت مورد نیاز ماشین آلات حمل باید صورت گیرد و هماهنگی خوبی بین مدیران استانی و موکب داران برای خدمت رسانی به زائران وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار