ویژه برنامه کافه کتاب در حلقه صالحین سرخه برگزار شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) از برپایی ویژه برنامه کافه کتاب و خوانش کتاب روایت مسافران غریب در حلقه نوجوانان بسیجی پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۷۳۵۹
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه محرم و در راستای اجرای طرح های تابستانه به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) در منزل یکی از خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) برگزار شد.

طاهره فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت در حاشیه برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای اجرای طرح های تابستانه با هدف تاکید بر سلامت جسمانی خواهران بسیجی، پیاده روی خواهران حلقه تربیتی صالحین شهید مرتضی وطنی از پایگاه به سمت منزل یکی از خواهران بسیجی جهت شرکت در روضه امام حسین (ع) انجام شد.

او افزود: با هدف برنامه ریزی های انجام شده در خصوص اجرای طرح نوجوانه های صالحین، کلاس حفظ قرآن محیصا با محوریت حفظ جزء سی با حضور قرآن آموزان کودک با مربیگری نوجوان بسیجی محیا وطنی در قالب طرح نو جوانه ها در پایگاه برگزار شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) با اشاره به اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ترویج آن در بین نوجوانان و جوانان، ویژه برنامه کافه  کتاب  با معرفی  و خوانش کتاب (روایت مسافران غریب) خاطرات سردار شهید نوروزعلی ایمانی نسب در حلقه صالحین شهید محمد حسین احسانی توسط جوانان انجام شد.

فیض خاطرنشان کرد: در این نشست دختران زینبی حلقه از عملیات مرصاد و شهدای عزیز شهرستان سرخه گفتند و یا و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

گفتنی است در راستای طرح های تابستانه، دومین جلسه از کلاس زبان انگلیسی با آموزش اعداد، رنگ ها، سلام و احوال پرسی به زبان انگلیسی به کودکان پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) آموزش داده شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار