خبرهای داغ:
رزمایش جهادگران فاطمی 4

از اهدای چادر تا توزیع اطعام در سرخه

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) از تهیه و توزیع غذا، گوشت قربانی، وجه نقد و چادر همزمان با رزمایش جهادگران فاطمی 4 خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۷۷۷۵
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آغاز رزمایش جهادگران فاطمی 4، اقدامات جهادی به همت کارگروه های جهادی در سطح شهرستان سرخه در حال انجام است.

فاطمه اسیری جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای برپایی رزمایش سراسری جهادگران فاطمی، این رزمایش جهادی در سرخه با یاری جهادگران بسیج پایگاه، با شعار (خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت) و در جهت تبیین و ترویج فرهنگ جهادی و روحیه کار جهادی، تلاش و عدالت خواهی و کمک به خانواده های محروم و نیازمند انجام می شود.

او افزود: با هدف دستگیری از خانواده های کم برخوردار در محله، تهیه سیسمونی به ارزش 20 میلیون ریال به خانواده کم درآمد، تهیه و توزیع ۱۵ کیلوگرم گوشت گوسفندی به ارزش 105 میلیون ریال به نیازمندان محله و تهیه و توزیع ۱۰۰ پرس غذا انجام شد.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ادامه داد: با هدف گره گشایی از مشکلات خانواده های نیازمند در محله، مبلغ 10 میلیون ریال وجه نقد به یک خانواده کم درآمد اهدا شد. اهدای سه قواره چادر مشکی به نیازمندان محله از دیگر اقدامات جهادی بوده است.

اسیری خاطرنشان کرد: برپایی گشت سفیران مهر همراه با سه مورد تذکر لسانی نیز همزمان با رزمایش جهادگران فاطمه و با هدف پیروی از سیره اهل بیت (ع) دیدار با بیماران و بسیجیان پیشکسوت محله انجام شد.

او در ادامه گفت: همچنین نخستین جلسه‌ کلاس تابستانه روخوانی قرآن کودکان با استقبال خوبی برگزار شد.

گفتنی است در راستای اقدامات جهادی، آماده سازی و پخت خورشت قیمه برای بسیجیان گردان امنیتی امام علی (ع) توسط گروه جهادی شهید سید ابراهیم سیادت انجام شد.

در غالب طرح های اجرایی جهادگران فاطمی، عضویت و اهدای وام به متقضیان عضو صندوق فدک، قرعه کشی صندوق بسیجیان انجام و مبالغ وام به افراد اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار