برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۴

مجتبی مداحی ' مسئول بسیج سازندگی سپاه استان به مناسبت برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۴ به خبرنگار ما در خبرگزاری بسیج گفت: سازمان بسیج سازندگی سه قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و همچنین حرکت‌های جهادی دارد.
کد خبر: ۹۶۱۷۳۶۹
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷

وی افزود: اقدام جدی ما در قرارگاه حرکت‌های جهادی شامل پشتیبانی از گروه‌های جهادی می‌شود که در حال حاضر در کل استان ۲۰۴۴ گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی ثبت شده است.

وی ادامه داد: این گروه‌های جهادی زیر مجموعه پنج قرارگاه پهنه‌ای، ۱۲ قرارگاه منطقه‌ای و ۴۵ قرارگاه محلی فعالیت می‌کنند.

مداحی گفت: قرار است در رزمایش جهادگران فاطمی ۴ بیش از ۱۵۰ گروه جهادی از نهم تا نوزدهم مرداد ماه سال جاری فعالیت‌های جهادی در حوزه‌ها و مناطق مختلف استان بپردازند. 

وی ادامه داد: بسیج سازندگی سپاه استان در راستا این رزمایش قریب به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پشتیبانی مالی خواهیم داشت و از تجهیزات و لجستیک خود برای پشتیبانی از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

به گفته وی، امروز نیز در نخستین روز از این رزمایش، اجتماع استانی جهادگران فاطمی۴ برگزار و در حاشیه آن نیز نمایشگاه شکوه هجرت شامل فعالیت‌های گروه‌های جهادی و همچنین دستاوردهای اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی اظهار کرد: تلاش ما این است تا فعالیت‌های جهادی را به سوی دغدغه‌های واجب‌تر مردم در مناطق مختلف که توسط مسئولان به ما اطلاع داده می‌شود، ببریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار