معاون بسیج دریایی:

اولین همایش بسیج دریایی سپاه برگزار شد/ بسیجیان دریایی نماد عینی وحدت

دهها نفر از فرماندهان بسیج دریایی در مشهد گردهم آمدند.
کد خبر: ۹۶۱۷۳۷۳
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹

همایش فرماندهان ناوگروه های بسیج دریایی سپاه در جوار بارگاه ملکوتی امام علی ابن موسی رضا(علیه السلام ) در شهر مشهد مقدس برگزار شد.

دریادار دوم پایدار معاون بسیج دریایی با اشاره به نقش مهم و روز افزون بسیج دریایی گفت: این همایش با تدبیر سردار فرمانده محترم نیروی دریایی سپاه با حضور  210 نفر از فرماندهان ناوگروههای سازماندهی شده بسیج دریایی و مردمی به مدت ۵ روز برگزار شد.معاون بسیج دریایی ندسا اظهار داشت  تعداد ۷۰ نفر از فرماندهان ناوگروههای بسیج دریایی شرکت کننده  از برادران اهل سنت  بودند و  بسیج دریایی را که نماد عینی و عملی وحدت امت اسلام در دریا  می باشد را به عنوان الگو می توان برای امت اسلام معرفی کرد‌.

وی اظهار داشت: عمده فرماندهان ناوگروه های  بسیج دریایی شرکت کننده از سرشناسان جامعه صیادی کشور هستند به همین مناسبت از مهندس حسینی رئیس سازمان شیلات  دعوت شد که سوالات  و درخواست  های صیادان را از نزدیک شنید که انشا الله با همت و تلاش ایشان شاهد کم شدن مشکلات و رونق کار قشر زحمت کش و پر زحمت صیادان عزیز خواهیم بود.

طبق اظهارات دریادار دوم پایداره، پس از تاسیس بسیج دریایی در سال ۱۳۹۷ تا کنون بیش از ۱۷  هزار شناور اعم از سبک و نیمه سنگین درقالب ۷۰۰ ناوگروه سازماندهی شده است.

بسیج دریایی ظرفیت بسیار عظیمی را در تولید قدرت و امنیت دریایی رقم زده است که این الگوی موفق را می‌توان مولفه ای اثر گذار  در ایجاد امنیت پایدار در راستای توسعه سواحل و اقتصاد دریا بر شمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار