خبرهای داغ:

تهیه بسته های فرهنگی بامشارکت خیرین هنديجان

در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی (ع) ، با همت و مشارکت خیرین شهرستان هنديجان ، برای کوکان عراقی که درموکب ها فعالیت برای زائران دارند تعداد قابل توجهی بسته های فرهنگی و اسباب بازی تهیه شده است.
کد خبر: ۹۶۱۷۴۷۵
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاري بسیج خوزستان ، تهیه مشارکتی خیرین شهرستان هندیجان در بسته های فرهنگی و اسباب بازی برای کودکان عراقی که خدمات رسانی به زائران ایرانی و دیگر زائران کشورها را که دارند. 

یکی از خیرین شهرستان هندیجان رضا شعبانی از صیادان که مبلغی درتهیه بسته های فرهنگی و وسایل  اسباب بازی در اربعین برای کودکانی که خدمات رسانی دارند مشارکت داشت تاکید بر ادامه کمک رسانی به نیت  امام حسین علیه السلام داشت و خدمت در راه امام حسین افتخار و ثوابی برای آخرت دانست.

شعبانی افزود: دراین کار خداپسندانه با مشارکت بقیه خیرین اقدام به تهیه بسته های فرهنگی شد که ان شاءلله به لطف و عنایات آقا امام حسین علیه السلام این بسته های فرهنگی و وسایل اسباب بازی بین کودکان عراقی که در موکب های اربعین حسینی به زائران خدمات رسانی دارند اهداء خواهد شد.

بسته های فرهنگی و وسایل اسباب بازی توسط خیرین شهرستان هندیجان شامل ۱۴۸۰گیره مو ، ۱۹۰بادبادک،۲۱۰عدد ماشین بچه گانه ، ۶۰ عدد دستبند بچه گانه و ۳۰۰ دستبند متبرک امام رضا علیه‌السلام  بنام های مقدس امام حسین ، یا ابالفضل العباس و یا زینب برای کودکان عراقی در موکب های اربعین تهیه و خریداری شده است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار