خبرهای داغ:
دبیر قرارگاه اربعین بسیج جامعه پزشکی:

کمک به نیرو‌های پزشکی در موکب‌های عراق، در دستور کار بسیج جامعه پزشکی ایران

دبیر قرارگاه اربعین بسیج جامعه پزشکی گفت: در داخل عراق موکب‌هایی مستقل تدارک دیده‌ایم و کمک به نیرو‌های پزشکی در موکب‌های عراق نیز در دستورکار قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۶۱۷۵۰۹
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، «صابر جباری» دبیر قرارگاه اربعین بسیج جامعه پزشکی صبح امروز سه شنبه ۹ مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی ۴ اقدام در حوزه تامین سلامت مراسم پیاده روی اربعین انجام می‌دهد؛ کمک به سازمان اورژانس کشور به عنوان متولی سلامت در داخل کشور برای تامین نیروی انسانی، برپایی موکب‌های درمانی سازمان‌ها ما در داخل کشور، کمک به بیمارستان‌های پشتیبان در کشور و تامین نیروی انسانی تخصصی؛ در داخل عراق موکب‌هایی مستقل تدارک دیده‌ایم و کمک به نیرو‌های پزشکی در موکب‌های عراق نیز در دستورکار قرار گرفته است.
 
وی با اشاره به اجرای طرح نفس از سوی بسیج جامعه پزشکی نیز گفت: برای انجام سقط عمدی جنین سه دلیل وجود دارد؛ نخواستن فرزند بیشتر، علل اقتصادی و زمان نامناسب بارداری به تصور والدین، از جمله این علل هستند.

دبیر قرارگاه اربعین بسیج جامعه پزشکی گفت:همچنان بخش زیادی از افراد جامعه، تخت تاثیر شعار یک یا دو بچه کافی است هستند و اگر این انگاره را اصلاح کنیم، شاهد کاهش آمار سقط جنین خواهیم بود. مراکز نفس یک الگوی جدید و موفق در زمینه مردمی سازی در فرهنگسازی برای پیشگیری از سقط عمدی هستند و گروه‌های مردمی دیگری هم در این راستا فعال هستند. شاه بیت کار در این مراکز، آموزش و مشاوره است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار