مثبت سوژه|

روایت قدیمی‌ترین مسجدی که کانون نخبه پروری است/رمز موفقیت پایگاه اسوۀ شهید باهنر تربت‌جام در چیست؟

مسجد جامع علوی و پایگاه بسیج اسوۀ شهید باهنر شهرستان تربت‌جام از قدیمی‌ترین کانون‌های رشد و پرورش فکری جوانان و نوجوانان است که منشاء خیر و برکات در مسائل فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و خدمت‌رسانی در راستای تحقق محله اسلامی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۶۱۷۵۱۵
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از تربت‌جام، مرتضی ضیایی، فرمانده پایگاه نمونه و اسوه شهید باهنر حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج، گفت: مسجد جامع علوی و این پایگاه از قدیمی‌ترین اماکن مذهبی و فرهنگی در سطح شهر تربت‌جام می‌باشد که الحمدالله بسیجیان این محله اسلامی در همۀ زمینه‌های فرهنگی، عقیدتی، اجتماعی، سیاسی، تحصیلی، قرآنی، ورزشی و... نخبه پرور است و این عزیزان در تمام فعالیت‌های ذکر شده با عنوان مربی یا مشاوره به مردم و نمازگزاران و بسیجیان این محله اسلامی خدمت ارائه می‌کنند.

وی تعامل و هم‌افزایی فرمانده، بسیجیان، روحانی و هیات امنا مسجد را رمز موفقیت اعتلا و پیشرفت در قرارگاههای مختلف در زمینه تحقق محلۀ اسلامی برشمرد و ادامه داد: این پایگاه اسوۀ در قرارگاه تشکیل تحقق، دفاعی و امنیتی، سازندگی و محرومیت‌زدایی، راهیان نور و گردشگری تعالی بخش، تعلیم و تربیت و فرهنگی اجتماعی فعال است که منشاء خیر و برکات برای یک محله محسوب می‌شود.

ضیایی با اشاره به بافت قدیمی و جمعیتی این محلۀ، اضافه کرد: از جمله قرارگاه های فعال این پایگاه، قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی است که شاهد حرکت‌های عام‌المنفعه جهادی و خدمت‌رسانی در سال گذشته و امسال بودیم و توانستیم با کمک خیران در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه گوشت گرم، لوازم تحریر، غذای گرم، میوه شب یلدا در بین نیازمندان توزیع کنیم و کمک‌های واریزی به مردم مظلوم غزه و رنگ آمیزی خانه خادم در همین راستا انجام شد.

گزارش|مهدی حسینی_مهدی جباری_ابوالفضل جباری

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار