خبرهای داغ:

برای خدمت به مردم، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد

فرمانده سپاه شوش گفت:برای خدمت به مردم، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
کد خبر: ۹۶۱۷۶۰۵
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶

 

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرهنگ پاسدار مهدی طرفی فرمانده سپاه شوش در دیدار صمیمی با سران عشایر و متنفذین این شهرستان ضمن خیر مقدم و تقدیر از اقوام مختلف شوش برای حضور در این نشست،  اظهار داشت: عشایر  سرمایه های نظام هستند و ما به آنها افتخار می کنیم، که در مسیر اهل بیت گامی محکم و اساسی برمی داریم و پیوسته محور اهل بیت می باشیم، حمیت غیرت، همکاری ، اصالت و وفاداری را در همه زوایا دید و به رسم اقتدار در وجود خود دارید.

وی در ادامه با اشاره رشادت های اقوام در دفاع مقدس تاریخ ایران اسلامی و دشت کربلا  افزود: ما میراث دار پاکی ، صداقت و عزت و شرافت هستیم ، عزت و شرافت در عشایر طنین انداز است.


فرمانده سپاه شوش از ذکر این نکته غافل نشد و گفت: ساده و آسان بگویم که با وجود عشایری چون شما  بهتر، زیباتر و محکمتر می توانیم به جنگ مشکلات برویم  اگر ما یکدل باشیم که هستیم و اگر ما  قوی باشیم که هستیم با یکدلی اتحاد و انسجام می توانیم آینده را بسازیم و من به عنوان سرباز کوچک و خادم شما در این شهرستان بر خود وظیفه می دانیم  و عهد بسته ایم که تا پای جان برای انجام ماموریت خدمت به شما  ذره ای از تلاش فرو نگذاریم.

وی یاد آور شد: آمال دردهای شما را دردهای خود می دانیم و بیخوابی را بر خود حرام می دانیم و  شب و روز به احترام ساحت بلند شما و تواضع شما ، امنیت و آرامش را در حد وسع و توان پیگیری خواهیم کرد.

سرهنگ طرفی خاطر نشان کرد: مکتب شعاری و رویایی نیست، مکتب پاسداری است در مکتب پاسداری مردم ولی نعمت هستند، در کنار مردم خواهیم بود و در برگزاری همایشات در موضوعات هم اندیشی مختلف و با کمک هم و همفکری یکدیگر راهکارهایی را برای رفع مشکلات بیابیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار