خبرهای داغ:

مراسم اختتامیه سال تحصیلی حوزه بسیج دانش آموزی گتوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند گفت: باید در سطح مساجد و پایگاه های بسیج محلات دانش آموزان را جهت پیشبرد اهداف و برنامه های پیش بینی شده به کارگیری نماییم
کد خبر: ۹۶۱۷۶۳۰
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱

 

 

به گزارش خبرنگار بسیج گتوند این برنامه  ۹ مردادماه ۱۴۰۳، با حضور فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج گتوند، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج گتوند، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی امام صادق(ع) و دانش آموزان دختر و پسر در ناحیه مقاومت بسیج گتوند برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی جعفری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند گفت: اقدامات فرهنگی خوبی در بحث روشنگری، حفظ نشر ارزش های دفاع مقدس، تربیتی و اردو های جهادی، ایام سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، تلاش هایی که دهه محرم در هئیت ها و مساجد انجام گرفت، که میتوان گفت این تجربه خوبی در بحث مشارکت بود، که در آینده با برنامه ریزی بهتری پای کار باشیم.

جعفری بیان داشت: عرض خسته نباشید دارم جهت خدمات و زحمات شما در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳، که در برنامه مختلف، میادین تیر آمادگی دانش آموز، اردو راهیان نور دانش آموزی خواهر و برادر، یادواره شهدای دانش آموز شهرستان و غیره که حضور فعال داشتید و بدون مشکلی و باکیفیت خوبی این برنامه ها رو برگزار کردید.

جعفری ادامه داد: باید در سطح مساجد و پایگاه های بسیج محلات دانش آموزان را به کارگیری نمود، و با همکاری همدیگر ایده ها و برنامه های دانش آموزان را محقق نمود.

در ادامه فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی امام صادق(ع)گتوند گفت:امسال توانستیم یادواره ی شهدای دانش آموز را در شهرستان برگزار کنیم و شکر خدا در استان جزو حوزه های برتر شدیم.جا دارد از دانش آموزان و معلمانی که در سال تحصیلی که گذشت همکاری با بسیج دانش آموزی همکاری داشتند تقدیر و تشکر میکنم.

علی جعفری در ادامه به تشریح برنامه های بسیج دانش آموزی پرداختند.
 

در پایان این برنامه از دانش آموزان برتر تقدیر به عمل آمد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار