مثبت سوژه/

جهادگری از ویزیت رایگان تا نشان ملی والی

تبریز- جهادگر بستان آبادی که فعالیت های جهادی، ویزیت رایگان و کمک های مومنانه را در کارنامه جهادی خود دارد توانست نشان ملی والی را از آن خود کند.
کد خبر: ۹۶۱۷۷۰۹
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳

داود ساعد در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در باره فعالیت های جهادی خود گفت: عرصه فعالیت‌های ما بسیار متنوع بوده و از رساندن خدمات مختلف بهداشتی و فرهنگی به نقاط محروم تا توزیع بسته های معیشتی و  برگزاری برنامه های مختلف است.

وی با بیان اینکه فعالیت های خود را از سال ۹۴ به صورت محدود شروع کرده و به مرور گسترش داده، افزود: بنا به برنامه های مورد نظر از ظرفیت مساجد و مراکز فرهنگی مختلف هم در این راستا استفاده می کنیم.

جهادگری از ویزیت رایگان تا نشان ملی والی

ساعد افزود: گروه جهادی «بی بی زینب» ۲۳۰ نفر و هیئت امنای آن ۷ نفر هستند که سالی یکبار اردوی بزرگ و چندمنظوره برگزار می کنیم و اردوهای کوچکتر هم در تمام طول سال به دفعات در جریان است.
این جهادگر بسیجی درباره محدوده جغرافیایی فعالیت خود نیز گفت: محل فعالیت ما محدوده شهرستان بستان‌آباد است که بیش از ۱۸۰ روستا دارد و در شهر هم نقاط محروم خدمات رسانی می کنیم.

ساعد با اشاره به هدف کار جهادی خود اظهار کرد: در این مدت متوجه شدیم کار روی زمین مانده بسیار و جهاد مستمر  برای محرومیت زدایی و فرهنگ سازی و سایر خدمات مرتبط لازم است.

وی اضافه کرد: از لحاظ نیروی جهادی معمولا مشکل نداریم و مردم عزیز با جان و دل پای کار هستند، تنها موردی که سرعت فعالیت‌هایمان را کند می‌کند متاسفانه بحث مالی است چراکه از جایی اعتباری دریافت نمی کنیم و صرفا متکی به خیرین هستیم.

جهادگری از ویزیت رایگان تا نشان ملی والی

داود ساعد به عنوان ورزشکار جهادی از آذربایجان شرقی در مراسمی با حضور محمد مخبر؛ سرپرست ریاست جمهوری، سیدامیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و اعضای حقیقی شورای عالی جهاد سازندگی برگزیدگان جایزه ملی والی معرفی و تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار