خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:

رسالت دانشگاه فرهنگیان در تربیت نیروی معلم کشور بسیار خطیر است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: رسالت دانشگاه فرهنگیان در تربیت نیروی معلم کشور بسیار خطیر است.
کد خبر: ۹۶۱۷۷۵۲
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار معاون برنامه ریزی و توسعه‌ی منابع دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: دانشگاه فرهنگیان به دلیل تربیت نیروی انسانی و آموزش آینده سازان کشور، نقش مهم و حساسی در تربیت صحیح و اسلامی فرزندان کشور دارد.

وی افزود: امیدواریم دانشگاه فرهنگیان کشور با جذب و آموزش نیرو‌های کافی مشکل کمبود معلم در کشور را حل کند و به جایگاهی برسیم که در این خصوص نیروی اضافه داشته باشیم.

آیت الله عبادی همچنین با گرامیداشت یاد و نام شهیدان به ویژه دکتر اسماعیل هنیه در تهران گفت: رژیم صهیونیستی همواره با جنایت کار خود را پیش می‌برد، اما گذر زمان همواره به نفع حق است. 

معاون برنامه ریزی و توسعه‌ی منابع دانشگاه فرهنگیان کشور نیز گفت: امسال از طریق کنکور سراسری ۱۰۰ هزار نفر دانشجوی دختر و پسر برای دانشگاه‌های فرهنگیان پذیرش شده‌اند که پس از گزینش و طی کردن مراحل قانونی ۳۳ هزار نفر جذب دانشگاه‌ها خواهند شد.

مروتی با اشاره به فعالیت ۹۸ مرکز دانشگاه فرهنگیان در کشور افزود: افزایش سهمیه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و کمبود امکانات این دانشگاه به ویژه در بخش خوابگاهی می‌طلبد که خیران و مردم در توسعه‌ی فضای آموزشی و رفاهی دانشگاه فرهنگیان، ما را یاری کنند.

وی، خواستار استفاده از ظرفیت اضافه دیگر دانشگاه‌ها برای برگزاری کلاس‌ها و تامین خوابگاه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار