خبرهای داغ:
مسئول بسیج حقوقدانان سپاه استان لرستان:

باز گشت ۱۰۶ زندانی جرائم غیرعمد به آغوش گرم خانوده

مسئول بسیج حقوقدانان سپاه لرستان گفت: سال گذشته تعداد ۱۰۶ نفر از زندانیان غیرعمد آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.
کد خبر: ۹۶۱۷۷۵۶
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، سجاد فهیمی مسئول بسیج حقوقدانان سپاه استان لرستان روز چهارشنبه بمناسبت هفته حقوقدانان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت به مردم ایران و فلسطین در پی شهادت اسماعیل هنیه ومحکوم کردن این جنایت تروریستی  توسط رژیم غاصب اسرائیل گفت: ما ترور شهید اسماعیل هنیه را محکوم و شهادت رییس دفترسیاسی حماس را به ملت ایران و جهان اسلام تسلیت می‌گوییم.


وی خدمت رسانی به جامعه و آحاد مردم، مطالبه حقوق عامه و مبارزه با فساد را از وظایف بسیج حقوقدانان عنوان کرد.

باز گشت ۱۰۶ زندانی جرائم غیرعمد  به آغوش گرم خانوده


فهیمی اظهار داشت: سال گذشته آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد را داشتیم و با یاری خداوند بزرگ و همکاری سپاه استان، سازمان زندانیان و دادگستری و خیریین توانستیم تعداد ۱۰۶ نفر از زندانیان غیر عمد را آزاد به کانون گرم خانواده بازگشتند.


مسئول بسیج حقوقدانان سپاه لرستان گفت: امسال اولویت آزاد سازی جرایم غیر عمد با مادرانی است که در زندان به سر می‌برند و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا این مادران را به آغوش گرم خانواده برگردانیم.

 
فهیمی توزیع بسته معیشتی را از برنامه‌های بسیج حقوقدانان خواند و افزود: فروردین ماه امسال ۱۵۰۰ بسته معیشتی با کمک هیئت‌های باستانی استان بین مدد جویان زندانیان توزیع کردیم؛ و امسال هم با همکاری بسیج سازندگی بسته معیشتی بین خانواده‌های مدد جویان زندانیان توزیع می‌شود.


وی گفت: ۶۰ درصد از مساجد استان از یک حقوقدان بهره‌مند و پیشگیری و آگاه سازی اقشار مختلف از جرم را اطلاع رسانی می‌کنند.


فهیمی اعزام گروه‌های جهادی در قالب یاران بسیجی به سراسر استان از دیگر برنامه هفته بسیج حقوقدانان خواند و افزود: گروه‌های جهادی متشکل ازوکلای قانون مشاوران قانون کارشناسان رسمی دادگستری و بعضا قضات بسیجی جهت مطالبه حقوقی مردم به سراسر استان اعزام می‌شوند.

 
وی هدف از اعزام گروه‌های جهادی یاران بسیجی را آشنایی آحاد مردم به قوانین حقوقی و کیفری و پیشگیری و آگاه سازی آنها از جرم عنوان کرد.

مسئول بسیج حقوقدانان سپاه لرستان اظهار داشت: در پی ضربه‌های که بیگانگان به کشورمان وارد کردند از جمله کودتای ۲۸ مرداد و شهادت حاج قاسم در سراسر کشور دادخواست به محاکم بین الملل ارسال و خواستار مطالبه حقوقی ملت ایران شدند و استان لرستان در خرداد ماه امسال ۲۰ هزاردادخواست توسط وکلای بسیجی و اقشار مختلف جامعه به محاکم بین‌المللی ارسال شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار