فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

شهادت اسماعیل هنیه جبهه مقاومت را مستحکم‌تر می‌کند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروز با لطف خدا و رهبری مقام معظم رهبری، شهادت اسماعیل هنیه باعث مستحکم‌تر شدن اتحاد و برادری جبهه مقاومت خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۱۷۷۹۹
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع‌کمالی  ضمن تبریک و تسلیت شهادت مجاهد فی سبیل الله اسماعیل هنیه اظهار کرد: این حرکت‌های بزدلانه بیانگر این است که رژیم جنایتکار صهیونیستی چاره‌ای جز این کار را ندارد و این نشان از ناتوانی و عجز این رژیم است.

وی افزود: اگر رژیم صهیونیستی قدرت نظامی داشت پس از طوفان الاقصی وعده‌های خود را محقق می‌کرد و این رژیم با تمام امکانات و تجهیزات و پشتیبانی استکبار جهانی نتوانست وعده‌هایی که داده بود را محقق کند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را روشی برای پوشاندن شکست‌های متوالی این رژیم دانست و عنوان کرد: قطعا شکست‌های رژیم صهیونیستی قابل پوشاندن نیست و آنچه که امروز اهمیت دارد وحدت و انسجام نیروهای مقاومت و نیروهای حزب‌الله است.

وی افزود: ایستادگی در برابر دشمن واحد و رژیم صهیونیستی هدف اصلی نیروهای مقاومت و حزب‌الله است و قطعا شهادت شهید سردار سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس باعث اتحاد و همبستگی ایران و عراق شد.

زارع‌کمالی ادامه داد: امروز نیز با لطف خدا و رهبری مقام معظم رهبری، این شهادت باعث مستحکم‌تر شدن اتحاد و برادری جبهه مقاومت خواهد شد و ایستادگی در برابر دشمنان در راستای تقویت اهداف اسلام نیز پرقدرت ادامه خواهد یافت.

وی افزود: این اقدامات بزدلانه و جنایتکارانه محو شدن رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار را سرعت خواهد بخشید و به امید خدا این مهم محقق خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار